Anonym bruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Har alltid hatt mye og lange hårstrå på kropp og i ansikt, men det har vært helt lyst dun. Nå oppdaget jeg plutselig at kroppshårene har begynt å bli mørkere. Mener å ha lest at det kan bety at det er kluss med hormonene? Satte inn hormonspiral i august i fjor. Har gått opp 8 kg og opp en skostørrelse + fått pupper. Har aldri klart å gå opp i vekt før så tenkte hormonspiralen var synderen. Er 28 år gammel og fødte sistemann for snart 3 år siden. Anonymkode: d2064...c38
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Ikke nødvendigvis. Mørke hår er helt normalt, men også tabu. Anonymkode: d7dc4...aae
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Kan være hormoner. Kan være alderen (du er alldeles ikke gammel, men man forandrer seg hele livet) kan være stoffskiftet, men det går vel under hormonelt. Jeg var hos legen med samme problem, prøver var bra. Legen sa det ikke var nok til at det var noe medisinsk. (men for meg som napper og barberer så føles det absolutt ut som nok.) Anonymkode: 59e8b...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå