Gå til innhold

Hva er det med disse dumme amerikanerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på The Ellen DeGeneres Show, og hver gang noen blir plukket ut fra publikum, så står de og hopper og fniser som små barn. Voksne damer. Blir så flau hver gang jeg ser det.

Godt å få det ut.

Anonymkode: 1039c...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo opplegget da. Det er forventet. 

Anonymkode: ab696...688

Skrevet

De blir nok coachet på forhånd i sånne programmer.

Anonymkode: 8320e...e45

Skrevet

Det er jo et TV show. Jeg har bodd der i ti år. Mye værre med hverdags-amerikanere! 

Anonymkode: a5758...4cd

Skrevet

Jeg elsker Ellen DeGeneres, hadde svimt av om jeg satt i publikum og ble plukket ut, om ikke hadde jeg garantert både hoppet og fnist. Hva er galt med litt (barnslig) entusiasme? Jeg er en rimelig sindig person, men star struck kunne jeg lett blitt. Hva er det med disse sidrumpa nordmennene?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et TV show. Jeg har bodd der i ti år. Mye værre med hverdags-amerikanere! 

Anonymkode: a5758...4cd

Fortell om hverdags-amerikanere  :)

Anonymkode: c9a8d...ad8

Skrevet

Dere vet at USA er temmelig stort eller? Denne tråden blir like teit som å si at alle Europeere er dumme. Merkelig også hvor ivrige dere er på å forsvare andre mennesketyper, mens amerikanere er fritt vilt. 

Anonymkode: 884de...8b1

Skrevet

Tenk hvis noen hadde startet en tråd med «hva er det med disse dumme afrikanerene?»

Anonymkode: 6e0f2...a0c

Skrevet

De er ikke dummere enn andre folk. De har bare en annen kultur og utrykker seg litt annerledes enn vi er vant til.

Anonymkode: 8b800...b81

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk hvis noen hadde startet en tråd med «hva er det med disse dumme afrikanerene?»

Anonymkode: 6e0f2...a0c

Har du ingen begreper om historie, kontekst og maktposisjon? 

Anonymkode: 4f6fa...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...