Gå til innhold

Noen her som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm uke 40. pp 12 etter siste sa. Hadde 3 sa fra november 2016 - september 2017. Da vi bestemte oss for å prøve høsten 2016 satt den på første forsøk.

Anonymkode: b9e01...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har prøvd på andre mann nå i 5 år og ennå ikke lykkes, håper det skjer noe snart, elsde vår er nå snart 8

Anonymkode: 2c117...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 12.23, Lillens skrev:

Har ikm uke 41, forventer eggløsning nå slutten av denne uken. Går inn i 3 pp nå. 

Hvor lenge har dere prøvd?😄

Vi er i 2. PP nå. Leste at 80 % Har lykkes ila 3 PP 😊 Håper vi er en del av statistikken 😊 HI

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

vi har prøvd på andre mann nå i 5 år og ennå ikke lykkes, håper det skjer noe snart, elsde vår er nå snart 8

Anonymkode: 2c117...0b5

Skjønner godt at dere vil at det klaffer snart. 5 år er lenge . Vet dere grunnen til at det har tatt sånn tid?

 

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er i 2. PP nå. Leste at 80 % Har lykkes ila 3 PP 😊 Håper vi er en del av statistikken 😊 HI

Anonymkode: d33e9...b60

Ja håper virkelig det😄

har dere barn fra før.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lillens skrev:

Ja håper virkelig det😄

har dere barn fra før.?

Vi har en datter på 4 år. 💖 Hun har i lengre tid etterlyst søsken. I går sa hun til meg "Mamma, Kan du og pappa lage en baby i natt?" 😂 Har dere barn fra før?

 

I dag har jeg IKM, men føler meg helt vanlig. Det er vel ikke ett særlig godt tegn ? 🤔

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en datter på 4 år. 💖 Hun har i lengre tid etterlyst søsken. I går sa hun til meg "Mamma, Kan du og pappa lage en baby i natt?" 😂 Har dere barn fra før?

 

I dag har jeg IKM, men føler meg helt vanlig. Det er vel ikke ett særlig godt tegn ? 🤔

Anonymkode: d33e9...b60

Hahaha ååå! 😍 kanskje det var ett tegn? 

 

Nja kanskje ett godt tegn, jeg pleier ofte å ja litt murringer i magen når jeg forventer mensen, får hvis murringene ikke er der så kanskje det er ett godt tegn?😏🙉 har du tatt en test? 

Jeg har ikke barn fra før men samboeren min har 2, føler veldig lengsel etter barn de ukene vi ikke har de to, så satser på det treffer for meg nå. Eggløsning i morgen 😇

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillens skrev:

Hahaha ååå! 😍 kanskje det var ett tegn? 

 

Nja kanskje ett godt tegn, jeg pleier ofte å ja litt murringer i magen når jeg forventer mensen, får hvis murringene ikke er der så kanskje det er ett godt tegn?😏🙉 har du tatt en test? 

Jeg har ikke barn fra før men samboeren min har 2, føler veldig lengsel etter barn de ukene vi ikke har de to, så satser på det treffer for meg nå. Eggløsning i morgen 😇

 

 

Skjønner godt at du føler lengsel etter barn.  Håper der klaffer for dere snart 😊 Hvor gamle er de to barna til din samboer? 

Jeg har nesten aldri symptomer på at mensen nærmer seg så litt vanskelig å anslå . 😅 

Jeg har bestilt billige tester på nettet så jeg orker ikke teste enda, pga jeg tør ikke og jeg vil ikke kjøpe en dyr test på butikken. 😅

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Anonym bruker said:

Skjønner godt at dere vil at det klaffer snart. 5 år er lenge . Vet dere grunnen til at det har tatt sånn tid?

 

Anonymkode: d33e9...b60

jeg har pcos

Anonymkode: 2c117...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morrest var jeg på jobb, og hadde tatt morgenstell på en utviklingshemmet bruker. Når vi var ferdig tok hun handa på magen min. (har aldri opplevd at hun har gjort det) Tar det som et tegn, og håper at mensen ikke kommer i neste uke.

Anonymkode: b9e01...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I morrest var jeg på jobb, og hadde tatt morgenstell på en utviklingshemmet bruker. Når vi var ferdig tok hun handa på magen min. (har aldri opplevd at hun har gjort det) Tar det som et tegn, og håper at mensen ikke kommer i neste uke.

Anonymkode: b9e01...6f1

Spesielt 😊 Håper du har rett og at du er gravid 😊 Jeg har IKM i dag, men enda ikke kommet , så venter i spenning 

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier legene? Hvor lang tid tok det å bli gravid sist? Å vente 5 år må være en tålmodighetsprøve 😓

Anonymkode: d33e9...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...