Gå til innhold

Jente svangerskap VS gutt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har en eller flere av hver. 

Var det forskjell på svangerskapet i forhold til form av plager osv , tenker da helt fra start når dere fant det ut til fødsel. :)

Anonymkode: 007ec...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 3. Jeg så mye bedre ut med gutten. Ikke vann i kroppen og dermed ikke Carpal tunnel syndrom som var helt grusomt! 

Anonymkode: 4b2fb...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye enklere med jente-svangerskapet, tross mer kvalme og mere vann.

Jeh kunne seriøst ha løpt intervaller et kvarter etter fødsel, ingen problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske likt her. Kastet opp i 7 mnd med alle 3, begge kjønn. Hadde litt mindre mage med nr en og nr tre enn med nr to, men de to er heller ikke samme kjønn.

Anonymkode: 2dee4...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svangerskap har blitt litt enklere for hver gang. En kombinasjon av at kroppen har vent seg til hormonendringene og at jeg har blitt eldre kanskje?

Uansett, jeg har fire barn, to av hvert kjønn, og tendensen er at svangerskapene har blitt enklere og enklere uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 16331...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fem barn (både gutter og jenter). Mine svangerskap har blitt verre for hver gang. Lett kvalme med nr 1, sterkrer med nr 2, hyperemesis med nr 3-5. Dette er visstnok helt vanlig i følge legen min. Ellers ingen forskjell på gutte- og jentesvangerskap hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye likt her i grunn. Hypermesis med begge to, men mer intenst med gutten, men varte lenger med jenta. Bekkenløsning med jenta, ikke antydning til det med gutten. Mer vann i kroppen med jenta, men kan ha noe å gjøre med at jeg var høygravid med henne mens det var en varm sommer, og med han om vinteren;-) Mye lavere mage med jenta enn gutten. Med han kunne jeg få igjen vanlige bukser under magen til siste trimester, mens med henne måtte jeg tidlig begynne å bruke gravidebukser pga magen var så lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 21.10, Anonym bruker skrev:

Dere som har en eller flere av hver. 

Var det forskjell på svangerskapet i forhold til form av plager osv , tenker da helt fra start når dere fant det ut til fødsel. :)

Anonymkode: 007ec...2b2

Jenta (første) hadde jeg absolutt ingen plager med gutten hadde jeg ekstrem svangerskaps kvalme i 8 måneder  og høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...