Gå til innhold

Tollere har beslaglagt 21 sexdukker fremstilt som barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Anonym bruker said:

Ekkelt?Det er grusomt!!Folk som kjøper el oppbevarer slike må være syke i hodet sitt.

Anonymkode: cbe93...77c

Ja, det er det, men hva er problemet hvis de ikke skader noen. Skal du straffe folk som tenket syke tanker også?

Anonymkode: 26c0a...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal man forby alt som er ekkelt? Pedofili er sykt. Men de som er pedofile kan ikke hjelpe for det. De trenger hjelp til å kontrollere lystene sine. Hvis dukke kan være en løsning, so be it. Hvis det fører til flere overgrep forby. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

JO! De kan «hjelpe for det». På samme måte som andre kan la være å begå overgrep, kan de la være å begå overgrep. 

Anonymkode: 34e37...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JO! De kan «hjelpe for det». På samme måte som andre kan la være å begå overgrep, kan de la være å begå overgrep. 

Anonymkode: 34e37...e94

Eeeh.. pedofili er en legning. Man kan ikke hjelpe for legningen sin. Ikke alle pedofile begår overgrep!

Anonymkode: 1e2d2...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Livslang forvaring til pedofile! De må straffes så hardt at de aldri kan bevege seg ute i samfunnet igjen..

Anonymkode: f3a0f...6ef

Det er ikke ulovlig å være pedofil, så man kan ikke straffes for det på noen måte

Anonymkode: 24dfd...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eeeh.. pedofili er en legning. Man kan ikke hjelpe for legningen sin. Ikke alle pedofile begår overgrep!

Anonymkode: 1e2d2...f49

Pedofili er en seksuell preferanse. Det er ingen menneskerett å få oppfylt det. 

Anonymkode: 34e37...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Pedofili er en seksuell preferanse. Det er ingen menneskerett å få oppfylt det. 

Anonymkode: 34e37...e94

Da kan man kalle hetrofili og homofili for en seksuell preferanse også. Det er uansett komplisert. Og nei, det er ingen menneskerett å få oppfylt det. Det er mange, mange pedofile som går gjennom et liv uten å få det oppfylt. Ære være dem for det! Å være pedofil er vanskelig. Man tvinges mellom å være «engel eller demon». Men selvfølgelig må det være ulovlig å leve det ut. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan man kalle hetrofili og homofili for en seksuell preferanse også. Det er uansett komplisert. Og nei, det er ingen menneskerett å få oppfylt det. Det er mange, mange pedofile som går gjennom et liv uten å få det oppfylt. Ære være dem for det! Å være pedofil er vanskelig. Man tvinges mellom å være «engel eller demon». Men selvfølgelig må det være ulovlig å leve det ut. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

"Ære være dem for det"? "Engel eller demon"?

Å opphøye en pedofil til noe engleaktig for å ikke begå overgrep er temmelig spesielt. Å ikke ønske å skade barn er ikke noe å bli æret for eller få engle-status for. Det er en selvfølge. Barn skal beskyttes, det ligger instinktivt i alle normale voksne.

Mener du man begynne å høyakte alle forbrytere som holder seg i skinnet? 

Da har man lagt lista lavt altså. 

Anonymkode: 6b62d...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kan man kalle hetrofili og homofili for en seksuell preferanse også. Det er uansett komplisert. Og nei, det er ingen menneskerett å få oppfylt det. Det er mange, mange pedofile som går gjennom et liv uten å få det oppfylt. Ære være dem for det! Å være pedofil er vanskelig. Man tvinges mellom å være «engel eller demon». Men selvfølgelig må det være ulovlig å leve det ut. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Innleggene dine gir meg vondt i magen og kvalm. Ikke gjør de pedofile til en stakkar som er offer for sine lyster. Det er ingen ære være dem. De er monstre som ikke fortjener livets rett

Anonymkode: 7a91d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innleggene dine gir meg vondt i magen og kvalm. Ikke gjør de pedofile til en stakkar som er offer for sine lyster. Det er ingen ære være dem. De er monstre som ikke fortjener livets rett

Anonymkode: 7a91d...2cb

På grunn av legning eller overgrep? Legning mener jeg de ikke kan rå over selv. Og jo, jeg synes veldig synd i pedofile. Jeg tror det er veldig vanskelig å leve som pedofil.

Overgrep er en annen sak. Da synes jeg ikke synd i dem lenger. Det må forebygges på alle nivå, og handlingene straffes. Men jeg er ikke for dødsstraff. Om barnesexdukker kan forebygge overgrep er jeg veldig for det. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke ulovlig å være pedofil, så man kan ikke straffes for det på noen måte

Anonymkode: 24dfd...9e8

Det er forbudt å forgripe seg på barn.. straffen pedofile får når de blir tatt er latterlig liten.. kjemisk kastrering er også et godt alternativ.. evnt kutte av kjønnsorganer og sy igjen! 

Anonymkode: f3a0f...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kan man kalle hetrofili og homofili for en seksuell preferanse også. Det er uansett komplisert. Og nei, det er ingen menneskerett å få oppfylt det. Det er mange, mange pedofile som går gjennom et liv uten å få det oppfylt. Ære være dem for det! Å være pedofil er vanskelig. Man tvinges mellom å være «engel eller demon». Men selvfølgelig må det være ulovlig å leve det ut. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Å være pedofil er vanskelig, ja, men å «ære» pedofile som ikke gjør overgrep blir bare feil. Selvsagt skal ikke pedofile røre barn !! De er pedofil, men ikke noen dyr selvom, uten hjernekapasitet. 

Er du forelsket og betatt i en person og det ikke er gjensidig, så greier du å styre deg, du respekterer vedkommende og hopper ikke på han om du er aldri så kåt.

 

 

Anonymkode: 2dd06...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

På grunn av legning eller overgrep? Legning mener jeg de ikke kan rå over selv. Og jo, jeg synes veldig synd i pedofile. Jeg tror det er veldig vanskelig å leve som pedofil.

Overgrep er en annen sak. Da synes jeg ikke synd i dem lenger. Det må forebygges på alle nivå, og handlingene straffes. Men jeg er ikke for dødsstraff. Om barnesexdukker kan forebygge overgrep er jeg veldig for det. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Pedofili er ingen legning, og det er ikke synd på de.

Anonymkode: 7a91d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det synd på pedofile! Det er en legning man kan utvikle etter overgrep i barndommen. Det er stor forskjell mellom en pedofil og en overgriper. Hat overgriperen, men ha litt sympati for de pedofile som aldri gjør noe galt. 

Anonymkode: 94c2f...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det synd på pedofile! Det er en legning man kan utvikle etter overgrep i barndommen. Det er stor forskjell mellom en pedofil og en overgriper. Hat overgriperen, men ha litt sympati for de pedofile som aldri gjør noe galt. 

Anonymkode: 94c2f...734

Prdofili er ikke en legning, men en mental forstyrrelse

Anonymkode: 7a91d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Ære være dem for det"? "Engel eller demon"?

Å opphøye en pedofil til noe engleaktig for å ikke begå overgrep er temmelig spesielt. Å ikke ønske å skade barn er ikke noe å bli æret for eller få engle-status for. Det er en selvfølge. Barn skal beskyttes, det ligger instinktivt i alle normale voksne.

Mener du man begynne å høyakte alle forbrytere som holder seg i skinnet? 

Da har man lagt lista lavt altså. 

Anonymkode: 6b62d...01d

Det er vel ikke det hun gjør? Men at det er en legning er ikke å komme unna, og det finnes dem med legningen som aldri lever den ut, det er også dem som går og får hjelp/behandling for det, fordi de vet at det er feil og ikke ønsker å være det. 

Jeg unnskylder på ingen måte pedofile, men jeg er enig i at man skal anerkjenne dem som faktisk vet at de er det og aldri følger den lysten.

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Innleggene dine gir meg vondt i magen og kvalm. Ikke gjør de pedofile til en stakkar som er offer for sine lyster. Det er ingen ære være dem. De er monstre som ikke fortjener livets rett

Anonymkode: 7a91d...2cb

Dette føler også de pedofile som ikke følger legningen sin, nå vrir du på det hun sier. For det er ikke til å stikke under en stol at noen har disse tankene, og skulle for alt i verden ønske at de ikke var slik, og aldri utfører overgrep eller søker opp bilder/filmer om slikt! Selvsagt er de mønstre de som utfører slike handlinger, men noen er det faktisk lettere å medfølelse for.

Anonymkode: 494ae...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forbudt å forgripe seg på barn.. straffen pedofile får når de blir tatt er latterlig liten.. kjemisk kastrering er også et godt alternativ.. evnt kutte av kjønnsorganer og sy igjen! 

Anonymkode: f3a0f...6ef

Men det er fortsatt ikke ulovlig å være pedofil. Og de kan fortsatt ikke straffes for det. 

For å kunne klage på straff, må man vite hvorfor man straffer og hensikten med straffen. Straff skal være allmennpreventivt og hensikten med straff er rehabilitering. 

Dette får Norge til på en god måte da gjentakelsesraten i Norge er på 20% kontra 70% ellers i Europa. De 20% er for det meste narkotikakriminalitet og derfor har staten nå startet nye tiltak for å få bukt med dette. 

Min overgriper fikk 1 år og 8 mnd i fengsel og erstatningskrav mot seg. Nå kan han aldri mer jobbe med barn fordi han ikke har plettfri vandel. Jeg var fornøyd med det.

Jeg skjønner at folk som ikke vet hensikten med straff ikke klarer å se totalbildet, men det er en god forklaring på det meste innenfor straff. 

Anonymkode: 24dfd...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Innleggene dine gir meg vondt i magen og kvalm. Ikke gjør de pedofile til en stakkar som er offer for sine lyster. Det er ingen ære være dem. De er monstre som ikke fortjener livets rett

Anonymkode: 7a91d...2cb

Hva tror du forresten slike holdninger du presenterer fører til? At pedofile tør å stå frem å få behandling? De vet de vil bli sett på som monstre, og oppleve lynsjestemning. De fortsetter å holde seg i det skjulte. Det som holdes under bakken mister vi kontroll over. 

Hva ofrene føler om monsterbetegnelsen har vært en egen debatt nylig...

Anonymkode: 1e2d2...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tror du forresten slike holdninger du presenterer fører til? At pedofile tør å stå frem å få behandling? De vet de vil bli sett på som monstre, og oppleve lynsjestemning. De fortsetter å holde seg i det skjulte. Det som holdes under bakken mister vi kontroll over. 

Hva ofrene føler om monsterbetegnelsen har vært en egen debatt nylig...

Anonymkode: 1e2d2...f49

Hva andre ofre føler om betegnelsen monstre kan ikke jeg si noe om, men for meg var og er de monstre som stjal barndommen min og sviktet meg på det groveste

Anonymkode: 7a91d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva andre ofre føler om betegnelsen monstre kan ikke jeg si noe om, men for meg var og er de monstre som stjal barndommen min og sviktet meg på det groveste

Anonymkode: 7a91d...2cb

Ble du utsatt for overgrep av flere? Stakkars deg. Du har all rett til å føle det du vil mot dine overgripere. Å karakterisere alle med legningen som monstre derimot, tenker jeg er lite hensiktsmessig. 

Anonymkode: 1e2d2...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...