Gå til innhold

Gud bedre for en gal verden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte henne jeg 😊 Hun sier selv at hun har troa på seg selv. Da er jeg fornøyd 😊

Anonymkode: b9404...839

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Enkelte leger burde miste lisensen sin. Hvis jeg drar til legen og ber dem om å fjerne den ene armen min eller øynene "fordi det er drømmen min" så håper jeg for guds skyld at noen stopper meg.

Skrevet
1 minutt siden, Darwinia:-) skrev:

Enkelte leger burde miste lisensen sin. Hvis jeg drar til legen og ber dem om å fjerne den ene armen min eller øynene "fordi det er drømmen min" så håper jeg for guds skyld at noen stopper meg.

Ingen skikkelige leger gjør sånt som dette, de ribbeina er der for en grunn, for å beskytte organene vi har på innsiden....

Hun er helt på jordet når hun tror dette blir en trend som flere vil gjøre etter henne.

Anonymkode: efa5a...d18

Skrevet

Respekterer henne for hva hun vil gjøre med sitt liv. 

Men rimelig blåst at hun ser på seg selv som en frontfigur og ønsker at andre skal følge hennes eksempel. Da er hun en et fryktelig dårlig forbilde.

Anonymkode: 29540...845

Skrevet

Hun må være psyk.

Anonymkode: ad906...4ff

Skrevet

Det er ikke noe som heter "å være psyk". Det heter psykisk syk. Skjønner hvor dere vil hen, men nei, det ser og høres ikke tøft ut. Det ser ut som om dere ikke forstår begrepene.

Anonymkode: 4f8f2...941

Skrevet
42 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ikke noe som heter "å være psyk". Det heter psykisk syk. Skjønner hvor dere vil hen, men nei, det ser og høres ikke tøft ut. Det ser ut som om dere ikke forstår begrepene.

Anonymkode: 4f8f2...941

Makan til kverulering. Det er en forkortelse.

Anonymkode: ad906...4ff

Skrevet

Living Ken har fjernet 4 ribbein. Han ville også fjerne seks, og lette etter en lege som ville gjøre det. Alle sa at 4 var å strekke seg, 6 var totalt uansvarlig og farlig pga indre organ. Ingen ville gjøre det, og «Ken» innså at han måtte la den drømmen gå. 

Legen som har gjort dette har opptrådte svært uetisk! Burde definitivt miste lisensen, hvis han/hun har noen fra før..

Anonymkode: fc79a...9c1

Skrevet

Nydelig.. jeg har også fjernet ribben, men det var medisk grunn, så er neppe så veldig farlig

Anonymkode: 36705...898

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nydelig.. jeg har også fjernet ribben, men det var medisk grunn, så er neppe så veldig farlig

Anonymkode: 36705...898

Har du fjernet 6 ribbein da?

Anonymkode: ef8a6...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...