Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Dagene forsvinner i mas og stress, slik har det vært siste ti årene. Før hadde jeg masse energi, lyst til å klatre i karriere, bygge hus, reise. Nå er det som alt er kjedelig og ork. Har gitt mye og satset mye i jobb, men med årene klarer jeg ikke å se verdien i det. All den tiden det stjeler fra familie og plutselig så legges avdelingen ned og jeg er tilbake på start. Nå har jeg ingen lyst eller ork til å møte kravene som følger arbeidslivet. All gnist er borte. Hvordan snur man dette? Noen som har klart å få tilbake lysten og drivet igjen? Anonymkode: f49bd...b29
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Nei og jeg orker snart ikke mer, er så sliten og lei, møte alle menneskene og kravene hele tiden, ikke har rådighet over tiden min som jeg vil. Har nettopp idag sagt til mannen min at jeg sier opp om noen år, tar en lang pause. Anonymkode: c7ab9...607
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Jeg også er møkk lei alt. Dagene og årene går, hverdagene galloperer og ungene trenger meg snart ikke mer. Ekteskapet henger i en tynn tråd og jeg føler meg utrendt og oppbrukt.. Anonymkode: f868a...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå