Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Kjente noe for et par dager siden,men tenkte det bare var litt eller leamus. I dag når jeg våknet kjente jeg flere små dult nederst i magen. Ikke leamus liknende heller. Lå og kjente etter og det kjennes veldig rart ut. Har mage som romsterer litt alltid, men dette har jeg ikke kjent siden forrige graviditet for 10 år siden. Har ikke mensen til vanlig, bruker ikke prevensjon for naturlig gravid har jeg aldri blitt i mitt 15 år lange ekteskap, og har heller ingen symptomer, eller er trøtt, men det er jeg alltid:). Jeg regner jo med det bare er luft, men litt fasinerende er det jo og tenk hvis🤣. Har kjent noen "dult" på samme sted i magen på jobb i dag og. Hadde litt fantomspark i årene etter graviditet, men det er mange år siden sist. Dette er rart, noen som har opplevd liknende og faktisk vært gravid? Anonymkode: 6c353...efc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Hehe har opplevd det samme. Fantomspark.. det hender jo også at det blir født barn i norge der mor ikke har ant at hun har vært gravid engang.. selv etter flere barn. Så ville sjekka det opp; D noen jeg kjenner dro på legevakta pga magesmerter.. dama fødte to timer etterpå.. forstår ikke at det er mulig.. men det skjer: ) Anonymkode: cfe50...e2d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Spennende da! Har ikke opplevd lignende. Ta en graviditetstest og oppdater oss her når du vet, plis 😉 Anonymkode: 57046...eca
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Så spennende! Ta en test da! 😅 Anonymkode: e4c1b...92d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Jeg har opplevd fantomspark, men jeg har fjernet eggstokkene da, så ingen mulighet for svangerskap.... Anonymkode: 5729c...0b6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 Jeg har opplevd dette, uten å være gravid da. Veldig merkelig. Anonymkode: 1f590...4c9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Eg måtte tilogmed ta graviditetstest her ein dag. Den var negativ. Men når eg føl med litt ser eg at det alltid "sparkar" mest når eg har ete mykje gjærbakst og kaker🎂🤣😉. Anonymkode: 263d1...ae0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 Jeg har også opplevd fantomspark. Tydelige, gjentakende små spark på samme sted. Men er visst bare luft i tarmene. Gøy om du faktisk et gravid da🤞🏻😊 Anonymkode: 331d1...6c6
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 Hi her! Dette er rart, kjente ikke noe i går, og tenkte ikke noe mer over det, men i dag har jeg kjent av og på siden morgenen, i samme område på magen. Kjenner det på utsiden og jeg er også litt overvektig. Kan luft kjennes på utsiden? Tror jeg må kjøpe en test i dag! Kjente spark veldig tidlig med nr 2, fra uke 13-14. Men sannsynligheten for at jeg kan bli gravid er usannsynlig liten, lurer bare på hva dette kan være🤣 Anonymkode: 6c353...efc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hi her! Dette er rart, kjente ikke noe i går, og tenkte ikke noe mer over det, men i dag har jeg kjent av og på siden morgenen, i samme område på magen. Kjenner det på utsiden og jeg er også litt overvektig. Kan luft kjennes på utsiden? Tror jeg må kjøpe en test i dag! Kjente spark veldig tidlig med nr 2, fra uke 13-14. Men sannsynligheten for at jeg kan bli gravid er usannsynlig liten, lurer bare på hva dette kan være🤣 Anonymkode: 6c353...efc Løp å kjøp Hvordan har du klart å la være å sjekke, jeg hadde gjort det med en gang Anonymkode: 92ac9...ae7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #11 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hi her! Dette er rart, kjente ikke noe i går, og tenkte ikke noe mer over det, men i dag har jeg kjent av og på siden morgenen, i samme område på magen. Kjenner det på utsiden og jeg er også litt overvektig. Kan luft kjennes på utsiden? Tror jeg må kjøpe en test i dag! Kjente spark veldig tidlig med nr 2, fra uke 13-14. Men sannsynligheten for at jeg kan bli gravid er usannsynlig liten, lurer bare på hva dette kan være🤣 Anonymkode: 6c353...efc Har du testet? Anonymkode: 0d956...6bb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 Nei. Er på jobb:) må vel på apoteket en tur etterpå, men er veldig lite spent for jeg tror virkelig ikke jeg er gravid, har aldri blitt gravid naturlig. Anonymkode: 6c353...efc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Er på jobb:) må vel på apoteket en tur etterpå, men er veldig lite spent for jeg tror virkelig ikke jeg er gravid, har aldri blitt gravid naturlig. Anonymkode: 6c353...efc Du MÅ ta en test og oppdatere oss! Jeg er hvertfall vanvittig spent på dine vegne! Anonymkode: e4c1b...92d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #14 Skrevet 26. september 2018 Dette er jo fantastisk! Tar meg en kjapp luftetur opp på apoteket, tester på jobb, så er testen hvit, altså helt hvit, ingen streker. Demonterte sen og var var jo noe rosa der men umulig å tyde streker, så dysfunksjonell test....festlig! Penger rett i søpla! Anonymkode: 6c353...efc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #15 Skrevet 26. september 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er jo fantastisk! Tar meg en kjapp luftetur opp på apoteket, tester på jobb, så er testen hvit, altså helt hvit, ingen streker. Demonterte sen og var var jo noe rosa der men umulig å tyde streker, så dysfunksjonell test....festlig! Penger rett i søpla! Anonymkode: 6c353...efc Si ifra på apoteket så får du sikkert en ny! Men sååå irriterende! Anonymkode: e4c1b...92d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2018 #16 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette er jo fantastisk! Tar meg en kjapp luftetur opp på apoteket, tester på jobb, så er testen hvit, altså helt hvit, ingen streker. Demonterte sen og var var jo noe rosa der men umulig å tyde streker, så dysfunksjonell test....festlig! Penger rett i søpla! Anonymkode: 6c353...efc Bare klag, så får du ny. Er ikke så ofte det skjer, men når det skjer får du ny altså. Anonymkode: 5729c...0b6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2018 #17 Skrevet 28. september 2018 Har du testa på nytt? 😊 Anonymkode: 37cb1...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå