Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har noen spørsmål! 

Jeg hadde sex med kjæresten min i uken der jeg hadde pillefri og uken etter uten beskyttelse og lurer på om det er stor sjanse til å bli gravid? 

Jeg har hatt en del vondt i hode, kvalme i bil og sliten denne måneden, jeg hadde forventet mensen den 15.09 men kom plutselig nå 20.. er det altså sånn at når man får mensen så er man ikke gravid? Har hørt så mye rart.. 😛 

Hadde mensen bare i to dager noe som er ganske unormalt 😛 

jeg er 20år og alltid fått mensen til tiden.

Anonymkode: d5221...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...det er skrevet et prikk likt innlegg for et par dager siden. Der kan det stå litt.

men nei du får ikke mensen pr.def når du er gravid, men kan få blødninger som minner om. 

Hvorfor tar du ikke bare en test istedenfor å lure på om du kan være gravid?

Anonymkode: e3c07...4db

Skrevet

Regner med det er du som skrev det forrige innlegget også, og du må rett og slett bare ta en test.

Du får ikke mensen når du er gravid, men du kan få blødninger som minner om mens, så det kan være vanskelig å vite.

At du har surret sånn med pillene gjør deg selvfølgelig hormonell, så det kan være så enkelt som det, men du kan også være gravid. Svaret får du ved å ta en test.

Anonymkode: d97d1...710

Skrevet

Du har ikke mensen på p-piller, du har en bortfallsblødning, så den kan du Ikke bruke som indikasjon. Den kan forandre seg helt som den vil uten at det trenger være noen graviditet. Du kan også ha blødning som gravid. Eneste som gir deg svar vil være en test. 

Anonymkode: 2bf39...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...