Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere gulv hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså med fille og vann?

Anonymkode: 15df3...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker badgulvet 2-4 ganger i mnd. De andre gulvene vasker jeg nesten aldri. Har 100 % stilling som sykepleier og liker å bruke tiden på å lage mat fra bunnen og trene 2 ganger i uka så å vaske gulv står langt ned på prioriteringslista. 

Anonymkode: 409fc...b74

Skrevet

Veldig sjelden må jeg innrømme. Men støvsuger ganske ofte, og tørker flekker.

Anonymkode: 440fc...5bb

Skrevet

Aldri. 

Vaskehjelpen vasker gulvene hos oss. 

Anonymkode: c489a...018

Skrevet

Med 3 barn og 4 dyr blir gulvet vasket 2-3 ganger i uka. 

Anonymkode: 9aedf...035

Skrevet

Ca en gang hver 8. uke. Støvsuger  ca 2 ganger i uka, og tørker flekker hvis det trengs. Full shinings med bøtte og fille ødelegger gulvet, noe de som bodde her før oss gjorde. Ikke er det nødvendig heller. 

Anonymkode: 36934...99e

Skrevet

I snitt annenhver mnd. Støvsuging to ganger i uka. 

Anonymkode: 4bee9...61f

Skrevet

En gang i mnd omtrent. Tørker flekker og støvsuger ofte.

Anonymkode: 8b6f8...db5

Skrevet

Hver 14. dag☺️

Har vaskehjelp😍

Skrevet

Vasker (mopper) bade- og kjøkkengulv ofte, 1-4 ganger i uka, etter behov. 

Støvsuger og tar flekker i resten av huset jevnlig, men vasker alle gulv rundt seks ganger i året, tipper jeg. 

Anonymkode: 530cd...5be

Skrevet

Vasker to ganger i måneden, tørrmopper eller støvsuger 1-2 ganger i uka (etter behov)

Anonymkode: 5333c...34b

Skrevet

Vasker gulv en gang i uka, gjerne rett før helg😊 støvsuger to ganger i uka. 

Skrevet

Bade og kjøkkengulvet vaskes 2-3 ganger i uka. Har fire barn så mye gris. Resten av gulvene blir moppet en gang i uka. Det støvsuges hver dag i allrommet.

Anonymkode: b2c41...f60

Skrevet

Vasker kun gulv på Kjøkken, yttergang og rundt toalett/vask. Ca 1 gang per uke. Ellers tar vi flekker og støvsuger 1-2 ganger per uke. 

Anonymkode: 83b95...af5

Skrevet

Hver 3. mnd, kanskje. Ikke særlig ofte... Men støvsuger ofte da. Og vi er sjelden syke vi som bor her👏😊

Anonymkode: 213f2...6cb

Skrevet

Det gjør jeg helst ikke 😂 Kjøkken -og badegulv vasker jeg én gang i uka og tar flekker ved behov, men parketten støvsuger jeg og tar flekker ved behov, blir kanskje vasket over hele samtidig 1-2 ganger i året ca. Gidder ikke ødelegge parketten med unødvendig vasking! (Går mye med hvite sokker, og de blir ikke grå under, så så galt kan det ikke være 😅

Anonymkode: d68fd...d16

Skrevet

Vi har en som vasker hos oss en gang i uken- så en gang i uken i stue,kjøkkens og gang. Sjeldnere på soverom😊

Anonymkode: 5d1ce...a80

Skrevet

Støvsuger nede 2 ganger i uka. Vask en gang.

Oppe støvsuger jeg en gang i uka. Vasker kanskje hver tredje uke. Trappa støvsges ofte.

Anonymkode: b181d...367

Skrevet
8 timer siden, KineMor ♥C&M&O♥ skrev:

Hver 14. dag☺️

Har vaskehjelp😍

Me too! 👍 Før det, en gang i måneden. 

Anonymkode: 39b36...24c

Skrevet

Når mannen er hjemme vasker han 2-3 ganger pr uke. Når han er borte vasker jeg ca annenhver uke. 

Det blir jo bare rent til en viss grad med støvsuging? Vi blir ihvertfall svarte på sokkene etter en stund. 

Anonymkode: cb5b1...bb6

Skrevet

En gang i uka. 

Blir ikke så skittent, tar smuler etter måltid med en gang og barna kler av seg klærne de har hatt i bhg i gangen. 

Anonymkode: 39b02...bba

Skrevet

Hver søndag. støvsuger daglig.

Anonymkode: 1bbae...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...