Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Er på vei med nr. 4, en liten attpåklatt. Like etter jeg fikk nr. 3 begynte jeg å slite med hodepine, var på mr og hodet så fint ut. Tok blodprøver men alt så bra ut også der. Så prøvde jeg fysioterapi, og det hadde god effekt da jeg hadde stiv nakke. Har slitt med dette siden, men med behandling ca. 1 gang i måneden og trening så har jeg nesten ikke hatt hodepine lenger. Helt til nå. Er gravid i 2. trimester og hodepinen/nakkeproblemene mine har eksplodert. Prøver å gjøre alt for å forebygge det, men tre-fire dager etter siste behandling begynner jeg å kjenne det igjen. Sist gang jeg var hos fysioterapeut "gnisset" det i nakken og jeg var skikkelig stiv, og da var det bare en uke siden sist behandling. Noen som har gode tips? Holder på å bli sprø. Slet også med hodepine i de andre graviditetene mine, så graviditeten har nok forsterket det hele. Hodepinen kommer ofte utover dagen, men det hender også at jeg våkner med en svak hodepine. Har kjøpt Tempur-pute men merker ikke noe forskjell. Tusen takk for alle svar! Anonymkode: 99d49...01f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Kiropraktor! Anonymkode: a5556...125
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Strekk hofter og bekken og jobb deg oppover. Anonymkode: 20e71...264
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 Hva slags tempur pute har du? Jeg har mye migrene og slet endel med vond nakke. Jeg kjøpte denne puten etter anbefaling, og den har vært helt suveren for nakken min, i tillegg så er kjøledelen veldig behagelig når jeg har migrene https://jysk.no/soverom/puter/spesialputer/gold/pute-wellpur-storslett-40x60x11-9 Anonymkode: d99a0...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå