Gå til innhold

Noen som fikk gravid symptomer før ikm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal ha mensen om 7 dager hvis den kommer, men lurer på om noen her har hatt symptomer på graviditet før ikm? Jeg har nemmelig hatt disse symptomene men vet ikke om det er graviditet for det er jo veeeldig tidlig, eller om det er noe annet:

Hodepine hver dag i alt fra liten til stor grad
Humørsvingninger
Vondt i ryggen og nakke
Svimmel
Kvalme
Trøtthet selv om jeg sover nok
Utrolig lite motivasjon de to siste dagene, vil bare ligge påsofaen og orker ikke tanken på og tømme oppvaskmaskina fks.
Veldig sult følelse, uansett hvor mye jeg spiser kan det gå en time så er jeg like sulten igjen. Normalt sett spiser jeg kun 3-4 ganger om dagen og normal mengde men de 2-3 siste dagene har jeg vært ekstremt sulten uten grunn

Anonymkode: 44c8b...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

skal ha mensen om 7 dager hvis den kommer, men lurer på om noen her har hatt symptomer på graviditet før ikm? Jeg har nemmelig hatt disse symptomene men vet ikke om det er graviditet for det er jo veeeldig tidlig, eller om det er noe annet:

Hodepine hver dag i alt fra liten til stor grad
Humørsvingninger
Vondt i ryggen og nakke
Svimmel
Kvalme
Trøtthet selv om jeg sover nok
Utrolig lite motivasjon de to siste dagene, vil bare ligge påsofaen og orker ikke tanken på og tømme oppvaskmaskina fks.
Veldig sult følelse, uansett hvor mye jeg spiser kan det gå en time så er jeg like sulten igjen. Normalt sett spiser jeg kun 3-4 ganger om dagen og normal mengde men de 2-3 siste dagene har jeg vært ekstremt sulten uten grunn

Anonymkode: 44c8b...342

Hei☺️

Her fikk jeg huepine,ganske så heftig også. Skikkelig amper, hyppig spising,frysing og et lite munnsår. Dette fikk jeg akkurat som deg,7 dager før ikm. Og er nå gravid 4+5😉

Forrige runde mistet jeg,da var det ikke sånn bortsett fra spising og humørsvingninger. Da hadde jeg i tillegg veldig vondt i brystene og tidlig uggen/kvalm. 

Lykke til om du tar en test før ikm🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tre dager før IKM her. Men i begynte å blø i går. Så usikker etter neg gt. Men hadde hodepine i dag, og stiv nakke torsdag og fredag forrige uke, og munnsår pluss fryktelig trett. Tok foresten BT i dag og den var lav. 

Anonymkode: 2efc1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...