Gå til innhold

Gravid og symptomer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå gravid i uke 8, og har så langt ikke hatt noen symptomer, så vidt ømme bryster, men ser ikke på dette som symptom siden jeg har det hver syklus etter EL. 

Noen som har opplevd sv.skap uten noe særlig symptomer og det har gått bra ? Hvilket kjønn var babyen ?

Dette blir min nr 2, har gutt fra før av, men sist var formen dårligere enn nå...

Anonymkode: e8339...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig. Noen merker så vidt de er gravide og fortsetter som før og andre får alle plagene i boka (og så er det alle de i mellom). Alt er helt normalt. 

Og det er også forskjell mellom svangerskap til svangerskap. 

Hos meg var det totalt forskjellig med en og to. Men første hadde jeg hypermesis og med andre kastet jeg vel opp 5 ganger totalt.

Anonymkode: 2a062...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror at det sannsynligvis går galt når man er frisk i svangerskapet? Det er jo ikke en sykdom, selv om mange får ulike symptomer. Jeg har tre barn, og har ikke vært uvel et eneste minutt! Hadde bekkenløsning med sistemann, ellers kun voksende mage med alle tre. Ingen kvalme, ingen cravings, ikke vann i kroppen, ingen sure oppstøt eller søvnproblemer. Tissa ofte, da😉 Hadde masse energi og sto opp-ned og knytta skoene selv til siste dag. Og jeg er ei helt vanlig, heller utrent dame🙂 Vær glad for hver dag du kan nyte magen uten allverdens plager😀

Anonymkode: 158ef...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...