Gå til innhold

Erfarne EL-testere: Newbiespørsmål!


Natteskriver

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært aktive prøvere i 8 måneder nå, og vi tenkte at nå er sikkert en god tid å 'raise our game' gjennom EL-testing. Høy alder kommer også inn i bildet (jeg er 38), så her er det liksom alle kluter til.

Men, dette var visst lettere sagt enn gjort, jeg fikk hvertfall feilmelding når jeg foretok første test. Så, spørsmålet mitt er: Er det veldig viktig å starte testingen på den tagen det foreslås i Clearblue vedlegget? Er det ok å begynne testingen en dag (eller to) senere, slik at jeg får gjort det med med morgenurin?

Endret av Natteskriver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Natteskriver skrev:

Hei!

Har vært aktive prøvere i 8 måneder nå, og vi tenkte at nå er sikkert en god tid å 'raise our game' gjennom EL-testing. Høy alder kommer også inn i bildet (jeg er 38), så her er det liksom alle kluter til.

Men, dette var visst lettere sagt enn gjort, jeg fikk hvertfall feilmelding når jeg foretok første test. Så, spørsmålet mitt er: Er det veldig viktig å starte testingen på den tagen det foreslås i Clearblue vedlegget? Er det ok å begynne testingen en dag (eller to) senere, slik at jeg får gjort det med med morgenurin?

Hei☺️

Jeg blir 38 nå i nov. Jeg er gravid nå 4+4,mistet 3 ganger før det tidligere. Så 38 er «ingen alder»😘

når det kommer til el testing,starter jeg 2 dager etter mens og testet ca 2 ganger om dagen til jeg ikke hadde positiv strek lenger. Testen på morgenurin og etter jobb ish. Lykke til,håper spiren sitter snart🙏🏼

Anonymkode: b4973...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...