Gå til innhold

Har dere vært gjennom en krise i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løste dere det? 

Vi har hatt en krise, eller har. Jeg ble dypt deprimert , svangerskapsdepresjon, og så svart i ett år. Prøvde å dytte han vekk fra meg, osv. Sa stygge ting til hverandre. Begge er såret. Nå er jeg helt frisk og ser lyst på alt. Han er nede nå! Når jeg endelig står så får han naturlig nok en reaksjon. Dette tærer på forholdet. Han vil ikke ha sex, nærhet, samtaler osv. Jeg føler meg som alenemor til 4 nå, med en mann som sprer elendig stemning og kommer og går som han vil. Og sånn hadde sikkert han det i hele fjor. Føler meg sikkelig lite attraktiv og lurer på hvordan man får tilbake nærhet og humor og felleskap etter en sånn byge.

Begge vil være i forholdet og jobbe for det. Det er vi sikre på begge to. Men hadde vært kjekt med mindre motstand snart. 

Anonymkode: 911a9...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få inn en tredjepart - familieterapeut - for å klare å snakke sammen igjen. Dere har gått veldig lenge i dette nå, og det er sikkert et godt fundament der siden dere ennå er sammen, men dere trenger hjelp.

Anonymkode: 95f93...cc7

Skrevet

Ja det har vi. Det er flere år siden nå. For oss var det tre ting som hjalp: ta tiden til hjelp, begge skjønte at det var «fiks det eller gå fra hverandre» og vi gikk i terapi. 

De to første var de mest viktige. Vi fikk ikke mye ut av terapi, men det ga oss et spark bak. 

Dersom begge er innstilt på å løse det er det mulig!!! 

Anonymkode: e3521...ba6

Skrevet

Dersom han har depresjon må han til lege og få behandling. Er han bare "nede" må han skjerpe seg.

Anonymkode: 92627...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...