Gå til innhold

Barn med flere menn og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Gift i 8 år og to barn. Han gikk. Ny samboer og et felles barn. Nå går faen. Eg han og. Har mista identiteten sin. Sies det. Jeg dør innvendig. Alene med tre barn med ulike fedre. Ny kjæreste er uaktuelt for meg, jeg er åpenbart en folk ikke holder ut 😭 

Ps: hva ER det med menn som klarer å gå fra babyen sin for å «finne seg selv» når partner gråter og trygler om å bli, å løse det, de nekter parterapi osv. 

Hvordan overleve? Økonomisk? Er lærer. Bor langt fra familie. Føler meg sinnsykt mislykka. Lyst å synke i et hull. Men barna mine forlater jeg aldri. De er livet mitt.

Anonymkode: 49236...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Tror du har dårlig smak på menn? Å under hele tatt være egoistisk å vurdere p forlate en baby er i mine øyne ene og alene umodent og egoistisk.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Gift i 8 år og to barn. Han gikk. Ny samboer og et felles barn. Nå går faen. Eg han og. Har mista identiteten sin. Sies det. Jeg dør innvendig. Alene med tre barn med ulike fedre. Ny kjæreste er uaktuelt for meg, jeg er åpenbart en folk ikke holder ut 😭 

Ps: hva ER det med menn som klarer å gå fra babyen sin for å «finne seg selv» når partner gråter og trygler om å bli, å løse det, de nekter parterapi osv. 

Hvordan overleve? Økonomisk? Er lærer. Bor langt fra familie. Føler meg sinnsykt mislykka. Lyst å synke i et hull. Men barna mine forlater jeg aldri. De er livet mitt.

Barna har vel bare to ulike fedre? Det er ikke en spesielt uvanlig situasjon, ingen som reagerer på slikt nå (dem kan du i alle fall med stor ro ignorere!). 

Å være alene med tre barn er tøft, selvsagt. Men fedrene må bidra økonomisk. Du har rett på utvidet barnetrygd. 

Jeg vet ikke hvorfor mannen dro, men det handlet garantert ikke bare om deg. Men jeg har selv brutt ut av et samliv, og jeg vet at dersom man virkelig føler at det er helt feil, så hjelper det ikke at partneren trygler og ber. Noen ganger kan ikke forhold reddes, men de fleste gjør jo forsøk på å få det til å fungere, særlig med barn i bildet.

Jeg vet ikke hva du mener med at han har "gått fra" babyen sin? At han har flyttet ut eller at han har flyttet bort? Er han ute av barnets liv? Det er i så fall også uforståelig for meg. 

Jeg ønsker deg lykke til! Dette tror jeg du kommer til å klare, men klart det føles beintøft akkurat nå!

Anonymkode: 8f2e3...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...