Gå til innhold

Jeg prøvde å ringe mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag prøvde jeg å ringe mamma sin telefon. Selv om jeg var den som ringte selskapet og avsluttet hele så kom det som et hardt slag i magen å høre at nummeret ikke var tilgjengelig lenger. Jeg klarer rett og slett ikke innse at hun er borte for alltid. Hun døde lørdag, men jeg ser for meg at hun skal ringe meg. Hun havnet i koma tirsdag og sist jeg snakket med henne var mandag da hun sa hun skulle ringe meg tilbake. Og det er så jævlig at hun aldri skal ringe meg igjen. 💔

Anonymkode: d168d...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg mistet mamma 9 september og det er bisettelse i morgen😢

Anonymkode: 1d470...f9f

Skrevet

Så trist 😢 Det er helt grusomt! Jeg er så lei meg for at du må gå igjennom det samme ❤ her blir begravelsen neste uke. I morgen må jeg reise over å rydde ut av leiligheten. Jeg kommer til å tenke mye på deg ❤

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg mistet mamma 9 september og det er bisettelse i morgen😢

Anonymkode: 1d470...f9f

🧡

Anonymkode: 6bb8d...590

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I dag prøvde jeg å ringe mamma sin telefon. Selv om jeg var den som ringte selskapet og avsluttet hele så kom det som et hardt slag i magen å høre at nummeret ikke var tilgjengelig lenger. Jeg klarer rett og slett ikke innse at hun er borte for alltid. Hun døde lørdag, men jeg ser for meg at hun skal ringe meg. Hun havnet i koma tirsdag og sist jeg snakket med henne var mandag da hun sa hun skulle ringe meg tilbake. Og det er så jævlig at hun aldri skal ringe meg igjen. 💔

🧡

Skrevet

Den forrige tråden jeg skrev orker jeg ikke gå innpå. Hun var fortsatt i live da jeg skrev den og det siste jeg skrev der var at hun var død 💔 Det blir for vondt

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke rart, det skjedde jo og veldig fort. Men ta deg tid til å sørge, til å være lei deg og tenk på de gode minnene.
Klem til deg :klem:

❤❤ Takk ❤❤

Skrevet

Stor klem til deg ❤️

Jeg mistet pappan min i sommer, og jeg sender han fortsatt meldinger på mobilen og på Facebook. Klarer ikke helt å forstå at han aldri kommer til å svare. 

Jeg ønsker deg styrke til å komme gjennom tiden som kommer, og husk på at det vil komme bedre dager ❤️

Anonymkode: 9f56a...945

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt.Har mistet begge mine foreldre og det er jammen meg tøft😢Sender deg en stor klem.Ta vare på deg selv❤️❤️❤️

Skrevet

Først, dere må bare la være å svare denne personen som ønsker å få negativ oppmerksomhet... Kondolerer HI! Noen ganger er livet så vondt. Men heldigvis vil det gå bedre når tida legger litt demper på sorgen.. ♥️Klem 

Anonymkode: bfea4...5a2

Skrevet

Kondolerer så mye, det er utrolig vondt å miste en av foreldrene sine.

Sender deg og dine en stor klem ❤️

Anonymkode: 081a8...85a

Skrevet

Så utrolig trist😓😓 Føler med deg. Hva var det som skjedde siden det gikk så fort? Stakkars deg💜💜💜

Anonymkode: 7222b...09a

Skrevet

Stor klem til deg❤️ 

Kan ikke forestille meg hva du går gjennom😥

Skrevet

Kondolerer, dette er forferdelig vondt for deg. Og du er langt fra den eneste som har ringt til noen de vet ikke kommer til å svare. Det er en del av sorgprosessen for mange. Ta vare på deg.

Skrevet

Kondolerer ❤️ ❤️ Det er så vondt! Gikk ett år før jeg klarte å slette nummeret fra mobilen min. 

Det blir bedre etter hvert ❤️

Skrevet

Føler med deg i sorgen hi. 

I helga poppet plutselig mammas telefonnr opp i hodet, og jeg fikk så lyst til å ringe henne. To år siden hun døde.

Du er ikke alene.

Skrevet

Tusen takk for fine ord ❤ Hun ble plutselig bevisstløs på sykehuset og ingen vet hvor lenge hun lå sånn, det resulterte i for store hjerneskader og 3 dager senere ble respiratoren koblet fra og dagen etter døde hun 💔 Jeg savner henne så mye 💔

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Ann Christin, mod

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for fine ord ❤ Hun ble plutselig bevisstløs på sykehuset og ingen vet hvor lenge hun lå sånn, det resulterte i for store hjerneskader og 3 dager senere ble respiratoren koblet fra og dagen etter døde hun 💔 Jeg savner henne så mye 💔

Hvordan gikk det i dag, du skulle rydde ut leiligheten hennes skulle du ikke? Jeg skjønner godt at du savner henne, høres ut som om dere hadde tette bånd. Håper du har søsken eller andre å støtte deg til oppi dette.  Faren min døde når jeg var 16 år, det er nå 26 år siden, men jeg kommer nok aldri helt over det, men det blir bedre, sakte men sikkert så blir det bedre. Sorgen falmer litt etterhvert og minnene trer mer frem.

Skrevet

Klem til deg, HI, og til alle dere alle som har opplevd et så vondt tap.

Anonymkode: bff7a...0b3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det i dag, du skulle rydde ut leiligheten hennes skulle du ikke? Jeg skjønner godt at du savner henne, høres ut som om dere hadde tette bånd. Håper du har søsken eller andre å støtte deg til oppi dette.  Faren min døde når jeg var 16 år, det er nå 26 år siden, men jeg kommer nok aldri helt over det, men det blir bedre, sakte men sikkert så blir det bedre. Sorgen falmer litt etterhvert og minnene trer mer frem.

Er på vei over fjellet nå for å rydde ut i morgen. Jeg har noen søsken så det hjelper det ❤ Så trist å høre! Jeg mistet pappa da jeg var 11 så det er nå 18år siden og har bare fine minner nå ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...