sug lut Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg gidder ikke å kjøre i hjel noen av dere i vanvare. Selv om enkelte burde tas jevnlig med støtfangeren. Men det kan man jo få til i dagslys.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Jeg gidder ikke å kjøre i hjel noen av dere i vanvare. Selv om enkelte burde tas jevnlig med støtfangeren. Men det kan man jo få til i dagslys. Ja, men det er enklere å slippe unna med det når det er mørkt. Anonymkode: 1116f...e9e
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Alle som ferdes uten refleks etter mørkets frambrudd fortjener en god dult med støtfangeren. Så altså helt enig, frem med refleks! Legg en i alle jakkelommer, så har du en til nødsfall om du har glemt refleksvesten.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Eller meld dere som organdonor i det minste. Anonymkode: 3eea7...b1e
sug lut Skrevet 20. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men det er enklere å slippe unna med det når det er mørkt. Anonymkode: 1116f...e9e Sant nok. Men det er verre å treffe rett person. Og antakelig mindre tilfredsstillende.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Og folk må huske på at reflekser på tøy med refleks og refleksvester blir slitt, (de blir kanskje vasket) og synes kanskje dårligere enn du tror. Jeg møtte akkurat en mann med hund her om kvelden. Hunden med refleksvest så jeg på lang avstand, mannen med refleksvest så jeg ikke før han var rett foran meg. Så sjekk at refleksene deres er bra nok Anonymkode: 079cb...880
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 1 minutt siden, *Miss Marple* skrev: Alle som ferdes uten refleks etter mørkets frambrudd fortjener en god dult med støtfangeren. Så altså helt enig, frem med refleks! Legg en i alle jakkelommer, så har du en til nødsfall om du har glemt refleksvesten. Ja, men husk at barn ikke fortjener det. Foreldrene er de som fortjener det. Bare sånn i tilfellet du skulle ta det på alvor Anonymkode: 1116f...e9e
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, men husk at barn ikke fortjener det. Foreldrene er de som fortjener det. Bare sånn i tilfellet du skulle ta det på alvor Anonymkode: 1116f...e9e Okay. Godt at du sa det før jeg bumper borti ungene i gata 😅puh, det var nære på!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Okay. Godt at du sa det før jeg bumper borti ungene i gata 😅puh, det var nære på! Man vet jo aldri - det er ikke lov å oppfordre til vold eller ulovlige handlinger på dette forumet Anonymkode: 1116f...e9e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller meld dere som organdonor i det minste. Anonymkode: 3eea7...b1e Det har jeg gjort! Men skal prøve å huske refleks i tillegg, for jeg vil jo helst ha bruk for organene mine selv en stund til. Anonymkode: 7c7f9...f37
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig. Anonymkode: 48df0...48d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig. Anonymkode: 48df0...48d Noen er bedre enn ingen. Reflekskampanjer i skolene er ikke i gang enda, så hennes overskrift minnet meg på at jeg må ta frem og sjekke fjorårets reflekser. Anonymkode: d3bec...9aa
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #13 Skrevet 21. september 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig. Anonymkode: 48df0...48d Eller så kan man la det være på trass. Vet ikke hvem som fremstår 'viktig' her 😂😂 Anonymkode: 33a22...ba6
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #14 Skrevet 21. september 2018 Og husk å ta på refleksen tidlig nok. Selv om det ikke er helt mørkt og du selv føler du ser greit, synes du ikke godt for bilistene. Sjekk lysene på syklene også. Utrolig mange kommer susende i skumringen uten lys hverken forrang eller bak. Anonymkode: cda7d...a0d
sug lut Skrevet 21. september 2018 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig. Anonymkode: 48df0...48d Du høres ut som seksåringen. I motsetning til når det gjelder ham tenker jeg at din refleksbruk kanskje ikke bryr meg allverdens.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #16 Skrevet 21. september 2018 19 minutter siden, sug lut skrev: Du høres ut som seksåringen. I motsetning til når det gjelder ham tenker jeg at din refleksbruk kanskje ikke bryr meg allverdens. Seksåringer er det ikke noe problem å ta reflekser og div ledlys på (om du er villig til å legge igjen noen tiere på ebay og clas ohlson kan de med stor morro se ut som et vandrende juletre der ute), verre med 13-åringen Men vi klarer å finne reflekser som er kule nok for dem også, og vi bytter ut "hadet" med "har du husket refleks?" i disse tider. Anonymkode: 78b63...453
sug lut Skrevet 21. september 2018 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seksåringer er det ikke noe problem å ta reflekser og div ledlys på (om du er villig til å legge igjen noen tiere på ebay og clas ohlson kan de med stor morro se ut som et vandrende juletre der ute), verre med 13-åringen Men vi klarer å finne reflekser som er kule nok for dem også, og vi bytter ut "hadet" med "har du husket refleks?" i disse tider. Anonymkode: 78b63...453 Godt bytte!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #18 Skrevet 21. september 2018 Enig!! Tok på meg en gul refleksvest på kveldsturen min i går. Var så kul atte. 😊Kan tipse om noen kule rosa refleksvester med enhjørning på, fra Nille til 59 kr. Til barn, altså😉 Anonymkode: c6a14...4e2
sug lut Skrevet 21. september 2018 Forfatter #19 Skrevet 21. september 2018 Her har de veldig mye bra. Særlig klistrerefleksene derfra har jeg vært fornøyd med. https://www.seeme.no/
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #20 Skrevet 21. september 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Eller meld dere som organdonor i det minste. Anonymkode: 3eea7...b1e Organene blir fort ubrukelige ved påkjørsel. Anonymkode: 3e1be...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå