Gå til innhold

Fram med refleks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gidder ikke å kjøre i hjel noen av dere i vanvare. Selv om enkelte burde tas jevnlig med støtfangeren. Men det kan man jo få til i dagslys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Jeg gidder ikke å kjøre i hjel noen av dere i vanvare. Selv om enkelte burde tas jevnlig med støtfangeren. Men det kan man jo få til i dagslys.

Ja, men det er enklere å slippe unna med det når det er mørkt. 

Anonymkode: 1116f...e9e

Skrevet

Alle som ferdes uten refleks etter mørkets frambrudd fortjener en god dult med støtfangeren. 

Så altså helt enig, frem med refleks! Legg en i alle jakkelommer, så har du en til nødsfall om du har glemt refleksvesten. 

Skrevet

Eller meld dere som organdonor i det minste. 

Anonymkode: 3eea7...b1e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det er enklere å slippe unna med det når det er mørkt. 

Sant nok. Men det er verre å treffe rett person. Og antakelig mindre tilfredsstillende.

Skrevet

Og folk må huske på at reflekser på tøy med refleks og refleksvester blir slitt, (de blir kanskje vasket) og synes kanskje dårligere enn du tror. Jeg møtte akkurat en mann med hund her om kvelden. Hunden med refleksvest så jeg på lang avstand, mannen med refleksvest så jeg ikke før han var rett foran meg. Så sjekk at refleksene deres er bra nok

Anonymkode: 079cb...880

Skrevet
1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Alle som ferdes uten refleks etter mørkets frambrudd fortjener en god dult med støtfangeren. 

Så altså helt enig, frem med refleks! Legg en i alle jakkelommer, så har du en til nødsfall om du har glemt refleksvesten. 

Ja, men husk at barn ikke fortjener det. Foreldrene er de som fortjener det. Bare sånn i tilfellet du skulle ta det på alvor :jolie:

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men husk at barn ikke fortjener det. Foreldrene er de som fortjener det. Bare sånn i tilfellet du skulle ta det på alvor :jolie:

Okay. Godt at du sa det før jeg bumper borti ungene i gata 😅puh, det var nære på!

Skrevet
3 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Okay. Godt at du sa det før jeg bumper borti ungene i gata 😅puh, det var nære på!

Man vet jo aldri - det er ikke lov å oppfordre til vold eller ulovlige handlinger på dette forumet 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg gjort! Men skal prøve å huske refleks i tillegg, for jeg vil jo helst ha bruk for organene mine selv en stund til.

Anonymkode: 7c7f9...f37

Skrevet

Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig.

Anonymkode: 48df0...48d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tror alle i Norge leser her inne. Og gidder å ta på refleks fordi du sier det. For du er så forferdelig viktig.

Noen er bedre enn ingen. Reflekskampanjer i skolene er ikke i gang enda, så hennes overskrift minnet meg på at jeg må ta frem og sjekke fjorårets reflekser.

Anonymkode: d3bec...9aa

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller så kan man la det være på trass. 

Vet ikke hvem som fremstår 'viktig' her 😂😂

Anonymkode: 33a22...ba6

Skrevet

Og husk å ta på refleksen tidlig nok. Selv om det ikke er helt mørkt og du selv føler du ser greit, synes du ikke godt for bilistene.

Sjekk lysene på syklene også. Utrolig mange kommer susende i skumringen uten lys hverken forrang eller bak.

Anonymkode: cda7d...a0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som seksåringen. I motsetning til når det gjelder ham tenker jeg at din refleksbruk kanskje ikke bryr meg allverdens.

Skrevet
19 minutter siden, sug lut skrev:

Du høres ut som seksåringen. I motsetning til når det gjelder ham tenker jeg at din refleksbruk kanskje ikke bryr meg allverdens.

Seksåringer er det ikke noe problem å ta reflekser og div ledlys på (om du er villig til å legge igjen noen tiere på ebay og clas ohlson kan de med stor morro se ut som et vandrende juletre der ute), verre med 13-åringen ;)

Men vi klarer å finne reflekser som er kule nok for dem også, og vi bytter ut "hadet" med "har du husket refleks?" i disse tider.

Anonymkode: 78b63...453

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seksåringer er det ikke noe problem å ta reflekser og div ledlys på (om du er villig til å legge igjen noen tiere på ebay og clas ohlson kan de med stor morro se ut som et vandrende juletre der ute), verre med 13-åringen ;)

Men vi klarer å finne reflekser som er kule nok for dem også, og vi bytter ut "hadet" med "har du husket refleks?" i disse tider.

Anonymkode: 78b63...453

Godt bytte!

Skrevet

Enig!! Tok på meg en gul refleksvest på kveldsturen min i går. Var så kul atte. 😊Kan tipse om noen kule rosa refleksvester med enhjørning på, fra Nille til 59 kr. Til barn, altså😉

Anonymkode: c6a14...4e2

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Organene blir fort ubrukelige ved påkjørsel. 

Anonymkode: 3e1be...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...