Gå til innhold

Seksuelt frustrert! Hva kan man gjøre?h

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann med laber sexlyst. Jeg kan gå naken rundt uten at han løfter blikket. Ligge naken inntil han kveld etter kveld uten at han gjør det minste fremstøt. Han gir meg en god klem innimellom men bryr seg null om å ta på brystene eller rumpa mi. Viser igrunn ingen seksuelle følelser sånn overfor meg i hverdagen. 

Han får lyst på sex sånn en gang annenhver mnd. Og innimellom er det sex KUN dersom jeg setter det i gang. Han sier sjelden nei forsåvidt, men jeg føler meg så lite begjært. Dropper å initiativ den fjerde eller femte gangen på rad, liksom. 

Han er ikke homo, utro eller deprimert. Ingen sjans for at han er utro. Vi har tre ganske små barn og han sier han bare «tenker ikke på det» når jeg sier jeg ønsker meg action i senga. Men er hjertens enig i at sex er viktig og at vi må prioritere det. Følger bare ikke opp på noe vis!

Jeg ser helt ok ut, får positiv oppmerksomhet fra mannlige kollegaer osv.

Han har vært sånn i årevis. Tror han bare ser på meg som en søt og hyggelig søster og mamma til hans barna. Han er hos veldig tilbakeholden med å snakke om sex, og er feks veldig opptatt av at alle gardiner skal være for, vinduer skal være helt lukket osv. Krise om noen skulle høre en liten lyd. Sex mindre enn 500 meter fra foreldrene er fullstendig uaktuelt, selv midt på natta intet soverom i en annen etasje. Jeg har vel er enklere forhold til alt sammen og vil gjerne knulle både en og to ganger i uka.

Leit... har dere noe tryllekunster å dele?

Anonymkode: e9f3f...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tryllekunster. Høres ut som du har forsøkt det du kan av samtaler og initiativ. Oppsøk ekstern hjelp. Parterapi, sexolog eller lignende. 

Anonymkode: 4108e...0b3

Skrevet

Har det dessverre likt og vet ikke mine arme råd altså.... mannen min er helt fantastisk på alle områder, bortsett fra dette og det tærer på meg. Sluttet selv å ta initiativ for ser ikke vits inder og selvtilliten min på dette områder er dessverre minsket betydelig, blir sjelden direkte avvist med ord, men kroppsspråket hans viser tydlig at han heller feks vil sove...

Anonymkode: 714bb...626

Skrevet

* ser ingen vits i det

Anonymkode: 714bb...626

Skrevet

HI her  

beklager skriveleifene. Autocorrect tar over. 

Ja, akkurat sånn er det her også, anonym over. Mister selvtilliten, innbiller meg at alle andre menn sikkert vil ha dama si hele tiden. Lurer på hvorfor jeg er så himla uinteressant.

Ironisk nok ser mannen min veldig bra ut, han er sterk og veltrent, høy, flott og attraktiv. Ser ut som en mann med sterk seksualdrift, om man kan si noe sånt. 😫

Anonymkode: e9f3f...d7b

Skrevet

Herrefred da jenter. Skaff dere en elsker ! Ikke kast bort deres beste alder på å sitte å tørke inn. Mannen kan skylde seg selv, og det han ikke vet har han ikke vondt av 

Anonymkode: 2bbc8...7f6

Skrevet

Høres tragisk ut. Skjønner godt at du savner å føle deg begjært...

Er du nå helt sikker på at han er hetero...??

Hvis han er det må det være noen overdrevne sperrer ift sex ute og går.... kan høres sånn ut på beskrivelsen. Kan hende han har opplevd noe som han sliter med, og at terapi kunne vært en tanke...

Anonymkode: 37fe6...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...