Gå til innhold

Skal vi danse- Tone- driter seg jo så ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

#skalvinave

A1E3EB40-0FF5-46AE-A882-75B4212C988E.jpeg

Anonymkode: 7e7ff...097

Så teit. 

Anonymkode: 29864...175

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så teit. 

Anonymkode: 29864...175

Han er jo arbeidssøker nå

Anonymkode: 7e7ff...097

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet ikke hva manipulert er du. Lev med en psykopat før du bruker store ord, lille jente. Feminster hele gjengen

Anonymkode: 86f64...03b

Det er ikke bare folk som har levd med psykopater som har rett på å bruke ordet psykopat, altså. Du trenger ikke å fortelle meg hvilke ord jeg kan bruke. “Lille jente”? Hva mener du med det? Så nedlatende du er. Hvorfor må du bruke hersketeknikk? Feminister hele gjengen? Hva legger du i det? Hele kommentaren din er bare rar.

Anonymkode: 2c441...e81

Skrevet

Det er helt utrolig hvor mye man kan få ut av en ikke-sak. Hva med å bekymre seg over ting som faktisk betyr noe? Får man PTSD av å danse med en mann i truse så bør man holde seg hjemme i sengen. 

Anonymkode: 48c26...3ae

Skrevet

Tone er en dust, digger frank

Anonymkode: 8ebd2...251

Skrevet
På 21.9.2018 den 7.22, Anonym bruker skrev:

Du vet ikke hva manipulert er du. Lev med en psykopat før du bruker store ord, lille jente. Feminster hele gjengen

Anonymkode: 86f64...03b

"Lille jente?" Hva er det du innbiller deg? Om du skal prøve deg på hersketeknikker må du nok gjøre det litt mindre barneskoleaktig.

Jeg HAR levd med en psykopat, men i motsetning til deg, så er jeg smart nok til å skjønne at det finnes grader av ting - også manipulering.

Anonymkode: 7c29d...602

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tone er en dust, digger frank

Anonymkode: 8ebd2...251

Hver sin smak.

Han har ingen dannelse og stil. Hadde han bare hatt underholdningsverdi. Nå er det bare tragisk å se. Snakk om å tabbe seg ut.

Kan si mye om typer som charter-Svein og Aune Sand, men de har hvertfall sjarm og en viss utstråling, i motsetning til Løke.

Skjønner godt at han er arbeidsledig.

Anonymkode: 7f5c6...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...