Gå til innhold

IKEA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal bestille fra IKEA oppbevaring for håndkleder på badet. Har dere noen gode tips til fin hylle eller andre måter å oppbevare håndkleder? Vi er 5 stykker i familien, så vi har maaaange håndkleder.... Nytter ikke å ha det i en kurv.... :/ Jeg har ca 90 cm i fra dusjkabinett til toalettet hvor jeg tenker jeg kan ha noe ;)

Anonymkode: 6c8f4...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar ☺️ Men jeg tror den blir litt knapp... Har del store håndkleder og ser den er ganske smal. Vet ikke om jeg får oppi håndkledene...

HI

Skrevet

Sjekket litt mer! Malm kommode finnes jo i større størrelse! Tuuusen takk for godt forslag! Kjøper den 😁

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sjekket litt mer! Malm kommode finnes jo i større størrelse! Tuuusen takk for godt forslag! Kjøper den 😁

HI

Det er et godt valg. Jeg har malm kommoder og de har gode og dype skuffer

Anonymkode: e960f...928

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI

Bare hyggelig! Har den selv, bare i en større variant, og den funker som bare det. ☺️

Anonymkode: 4ebe7...c3f

Skrevet

Et håndkle flere håndklær alle håndklærne 

Anonymkode: f8fde...dac

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et håndkle flere håndklær alle håndklærne 

Anonymkode: f8fde...dac

Hahaha! Tusen takk for oppklaringen! Flott at vi kan ha litt rettskrivningsundervisning (eller hvordan skal man skrive det, dib-lærer?) i samme slengen 😍

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...