Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Gutten min er 3 mnd og strever med å finne roen. Kan skrike opp til 2 timer før han sovner. Sover da 20 min før hab våkner og skriker igjen. Han blir aldri ferdig uthvilt. Han skriker og svetten renner, han står i helspenn. Han tar kvelden kl 19:00, ammer to ganger iløpet av natten. Står opp kl 06:00. Helsestasjonen mener han kanskje har refluks. Men hvorfor sover han sååå godt på natten, mens på dagen bare skriker han? Andre som har det sånn? Når storebror var baby sov han gjerne 2-3 timer om gangen. Anonymkode: fb4d7...ffa
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Hvor sover han om natten og hvor sover han om dagen da, er det forskjellige steder, eller forskjellige stillinger? Jeg har en sønn som aldri sov godt i vognen f.eks, men han sov veldig godt i sengen sin. La jeg han i vognen fordi vi skulle noe eller fordi jeg tenkte det var sunt å sove ute i frisk luft så sov han bare 30-60 minutter, men la jeg han inne i sengen sov han i 2-3 timer... Anonymkode: 0f5ce...e40
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 min er snart 4 mnd, sover hele nattan legges 21 og sover til 8-10, sover en dupp 12-14 kommer an på når han våkner og i 3 timer, det er nok på hele dagen for han Anonymkode: 024f4...898
Twintipp Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 (endret) Baby på 3 mnd her og... Sover fra 20.30 - 08.00. På dagen: Våken en time, sover 1-2 timer, våken 1 time, sover 1-2 timer, noenganger sover hun opptil 4t på dagen og. Sover ikke etter 19.00! Godt mulig han har refluks selvom han sover godt om natten.. Jeg vet ikke hva som er vanlig, men hun her skriker ikke lenger, kan sutre om hun er trøtt eller sulten, men har aldri hylskreket før. Det bikker ikke over for ham da? Forsøkt å legge han før? Går maks en time før ho her må sove. Endret 20. september 2018 av Twintipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå