pastill Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 (endret) Samboeren min og jeg har hatt noen vanskelige år. Vi har holdt sammen, selvom det har vært mange store utfordringer underveis. En av tingene vi har vært veldig enig om er at om man ønsker å flørte eller styre med andre får man være singel. Så selvom det har vært mye dritt har vi aldri oppsøkt andre eller gitt andre noe oppmerksomhet. Helt til.. Ting hadde vært veldig vanskelig lenge, vi snakker år her. Og en periode fant vi bare på ting med andre og ingen av oss ba med hverandre på ting. En kveld han kom hjem fra fest var jeg så svak at jeg sjekket mobilen hans mens han sov. (lavmål, i know) Jeg har aldri gjort dette før. Der så jeg at han har hatt kontakt med ei jente fra jobben som jeg ikke har hørt om, jeg har hørt om alle de andre. Venninner er helt ok. han reiser mye og jeg stoler helt på han. men her hadde han skrevet " jeg har sett igjennom bildene dine, du var søt da og da" feks og hun har også sendt bilder av henne ute på byen, samt at han har tullet mye med at hun må bli med på de møtene han skal ha osv. og at hvis han skulle ha fest kollegafest hjemme måtte hun komme, mye flørting mao. Jeg ble selvfølgelig dritskuffa, for uansett hvor mye dritt det har vært har jeg alltid vist at vi har holdt oss til hverandre. Noen dager gikk og jeg innrømmet at jeg hadde sett på telefonen hans og at jeg skammet meg for det å beklaget. Vi har egentlig snakket ut om det, men jeg klarer ikke slippe det. Det er så vondt at han sitter å holder på sånn når han har dame og barn hjemme.. Er jeg overprippen? Sikkert flere som tenker det, men dette var noe av limet mellom oss da. Det blir et tillitsbrudd for meg.. Er jeg helt teit? Please ikke sleng masse unødvendig, er flau nok allerede. Endret 20. september 2018 av pastill
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Jeg synes ikke det er teit. Hva som er tillitsbrudd og utroskap er opp til hvert enkelt par å definere. Hvis dere har en klar avtale om at det ikke er greit å ha den typen kontakt med andre, så er det faktisk ikke greit at han har gjort det. Tillit er en veldig skjør ting, og det er veldig vanskelig å bygge den opp når den først har blitt skadet. Og som du sier, tillit er limet i et forhold! Hvis dette er veldig vanskelig for deg, men du ønsker å satse video, så ville jeg ha vurdert en form for parterapi. Mange vil sikkert svare at det er hysterisk og at man ikke går i terapi på grunn av flørt, men det viktige her er at det faktisk har skjedd et tillitsbrudd, ikke hva som skjedde. Dersom andres grenser går andre steder, får det være deres sak. Man kan ikke leve med noen man ikke stoler på. Anonymkode: daf15...a73
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Han er idioten. Jeg hadde blitt utrolig lei meg. Anonymkode: 75031...d4a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Han har vært illojal mot forholdet og lekt med grensene. Ikke greit. Har han tøyd strikken hit er det enda lettere å tøye den enda lengre ved neste mulighet. Høres ut som parterapi er på høy tid. Lettere å reparere tidlig enn sent. Forhold er innsats og arbeid. Det hjelper ikke å sette på skylapper og tro at ting bare løser seg uten å gjøre en innsats. Lykke til 💕 Anonymkode: 10ab3...04e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 Hvorfor på død og liv holde sammen i elendighet år etter år? Ikke rart man søker etter ny lykke når den man er oppi er død. Jeg tenker dere har hatt godt av å splittes jeg. Anonymkode: a147a...242
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor på død og liv holde sammen i elendighet år etter år? Ikke rart man søker etter ny lykke når den man er oppi er død. Jeg tenker dere har hatt godt av å splittes jeg. Anonymkode: a147a...242 Det er barn i bildet, og vi har mye fint sammen også. Bare at dette ødela veldig mye. Mye av vansklighetene som har vært har også vært av ytre påvirkninger, ikke nødvendigvis bare oss som par. men ja, jeg ser poenget ditt.og om jeg ikke kommer meg over dette så er det jo ikke noe vits.. Noe er jo ødelagt. Hi Anonymkode: a10a4...0c3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor på død og liv holde sammen i elendighet år etter år? Ikke rart man søker etter ny lykke når den man er oppi er død. Jeg tenker dere har hatt godt av å splittes jeg. Anonymkode: a147a...242 Det har jo ikke du noen forutsetninger for å mene noe om, men det er jo slikt parterapi vil kunne bringe på det rene. Anonymkode: daf15...a73
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har vært illojal mot forholdet og lekt med grensene. Ikke greit. Har han tøyd strikken hit er det enda lettere å tøye den enda lengre ved neste mulighet. Høres ut som parterapi er på høy tid. Lettere å reparere tidlig enn sent. Forhold er innsats og arbeid. Det hjelper ikke å sette på skylapper og tro at ting bare løser seg uten å gjøre en innsats. Lykke til 💕 Anonymkode: 10ab3...04e Enig, om vi skulle snudd det rundt og jeg hadde hatt jevn kontakt over måneder med en ukjent fyr på jobben og skrevet de tingene er jeg ganske sikker på at han hadde avslutta forholdet. Føler meg kanskje litt dum som har latt han "slippe" så lett. Pluss at han snudde saken over på meg og at jeg ødela alt siden jeg har kikka på mobilen hans. Anonymkode: a10a4...0c3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 Skjønner at du ble lei deg. Har dere et godt sexliv? Anonymkode: b04b9...b62
pastill Skrevet 20. september 2018 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Skjønner at du ble lei deg. Har dere et godt sexliv? Anonymkode: b04b9...b62 Ja, egentlig. Selvfølgelig litt mindre i perioder,men aldri lenge uten..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 Flørting er menneskelig og naturlig. Så lenge det ikke er noe som tyder på at han tar det videre, tenker jeg det er uskyldig. Slik jeg ser det er det du som har begått det største tillitsbruddet av dere. Anonymkode: 7649f...317
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Flørting er menneskelig og naturlig. Så lenge det ikke er noe som tyder på at han tar det videre, tenker jeg det er uskyldig. Slik jeg ser det er det du som har begått det største tillitsbruddet av dere. Anonymkode: 7649f...317 Jeg har begått et tillitsbrudd ja,men vi har begge mobilene våre liggende rundt og vi har begge sagt at det bare er å låne/ kikke fordi vi ikke har noe å skjule. Ja, det er menneskelig å flørte, og han er en skikkelig sjarmør,og det er helt greit.. men det har aldri vært innafor for noen av oss å skrive noe sånt eller gi sånn type oppmerksomhet til noen andre. Et blikk her og der såklart,men å ta valget å skrive noe sånt til en annen er ikke greit når man er i et forhold. Synes jeg. Vi har hatt klare grenser hele veien. Hi Anonymkode: a10a4...0c3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2018 #13 Skrevet 21. september 2018 Jeg er enig med deg, for jeg gjorde det samme på samboers sin mobil. Fant meldinger som han hadde sendt til en studievenninne. Ble så såret og skuffet. Jeg klarer ikke helt å slutte å tenke på det... Anonymkode: a589f...ce1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. september 2018 #14 Skrevet 21. september 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig, om vi skulle snudd det rundt og jeg hadde hatt jevn kontakt over måneder med en ukjent fyr på jobben og skrevet de tingene er jeg ganske sikker på at han hadde avslutta forholdet. Føler meg kanskje litt dum som har latt han "slippe" så lett. Pluss at han snudde saken over på meg og at jeg ødela alt siden jeg har kikka på mobilen hans. Anonymkode: a10a4...0c3 Har du spurt hva han hadde gjort i dine sko? For hvis han sier han ikke ville brydd seg, så hadde jeg jammen meg svart "good to know! Da vet jeg hvor grensa går hen." Og ikke så mye mer enn det faktisk......
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #15 Skrevet 22. september 2018 På 21.9.2018 den 12.16, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med deg, for jeg gjorde det samme på samboers sin mobil. Fant meldinger som han hadde sendt til en studievenninne. Ble så såret og skuffet. Jeg klarer ikke helt å slutte å tenke på det... Anonymkode: a589f...ce1 Har du konfrontert han? Hva skrev han? Anonymkode: a10a4...0c3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #16 Skrevet 22. september 2018 På 20.9.2018 den 14.46, pastill skrev: Samboeren min og jeg har hatt noen vanskelige år. Vi har holdt sammen, selvom det har vært mange store utfordringer underveis. En av tingene vi har vært veldig enig om er at om man ønsker å flørte eller styre med andre får man være singel. Så selvom det har vært mye dritt har vi aldri oppsøkt andre eller gitt andre noe oppmerksomhet. Helt til.. Ting hadde vært veldig vanskelig lenge, vi snakker år her. Og en periode fant vi bare på ting med andre og ingen av oss ba med hverandre på ting. En kveld han kom hjem fra fest var jeg så svak at jeg sjekket mobilen hans mens han sov. (lavmål, i know) Jeg har aldri gjort dette før. Der så jeg at han har hatt kontakt med ei jente fra jobben som jeg ikke har hørt om, jeg har hørt om alle de andre. Venninner er helt ok. han reiser mye og jeg stoler helt på han. men her hadde han skrevet " jeg har sett igjennom bildene dine, du var søt da og da" feks og hun har også sendt bilder av henne ute på byen, samt at han har tullet mye med at hun må bli med på de møtene han skal ha osv. og at hvis han skulle ha fest kollegafest hjemme måtte hun komme, mye flørting mao. Jeg ble selvfølgelig dritskuffa, for uansett hvor mye dritt det har vært har jeg alltid vist at vi har holdt oss til hverandre. Noen dager gikk og jeg innrømmet at jeg hadde sett på telefonen hans og at jeg skammet meg for det å beklaget. Vi har egentlig snakket ut om det, men jeg klarer ikke slippe det. Det er så vondt at han sitter å holder på sånn når han har dame og barn hjemme.. Er jeg overprippen? Sikkert flere som tenker det, men dette var noe av limet mellom oss da. Det blir et tillitsbrudd for meg.. Er jeg helt teit? Please ikke sleng masse unødvendig, er flau nok allerede. Jeg synest ikke du skal være flau,du har ikke gjort noe galt.Jeg synest det er på kanten det han har gjort og ville konfrontert han med dette og hva du har lest.Ville spurt hva han hadde tenkt å gjøre med det.Hva han hadde syntes hvis det var du som hadde gjort slikt og han funnet ut,hadde han syntes det var greit?Stå på !Klem fra meg Anonymkode: edfa7...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå