Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Er 30år gammel og har 2 barn fra før, han siste fikk jeg er egentlig et mirakel barn ♡ Jeg ble samboer med min nåværende kjæreste. Han er 14år eldre enn meg og han var da steril da vi ble et par. Etter 2 år som kjæreste ville vi så inderlig ha et felles barn, så han gikk til slutt inn for å resteralisere seg, altså å operere seg for å få ett barn. Jeg følte meg så heldig som fikk en mann til å gjøre dette. Det var kun 30% sjans for at jeg kunne bli gravid etter operasjonen hans. Jeg ble gravid etter et halvt år, lykkelig ble vi. Fikk i graviditeten påvist grove celleforandringer, som igjen kunne ende i en abort. Jeg var livredd, men det viste seg at celleforandringer ikke ble værre under graviditeten. Så fikk beholde han, heldigvis. Tok konionisering 8 uker etter fødselen. Tøft var det med en liten baby hjemme, å redsel for å aldri kunne få barn igjen. De konisierte ganske mye for å være sikker. Spørsmålet er, kan jeg gå gjennom et svangeskap igjen etter dette? Vil så inderlig gå et barn til. Anonymkode: 4191e...c85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er 30år gammel og har 2 barn fra før, han siste fikk jeg er egentlig et mirakel barn ♡ Jeg ble samboer med min nåværende kjæreste. Han er 14år eldre enn meg og han var da steril da vi ble et par. Etter 2 år som kjæreste ville vi så inderlig ha et felles barn, så han gikk til slutt inn for å resteralisere seg, altså å operere seg for å få ett barn. Jeg følte meg så heldig som fikk en mann til å gjøre dette. Det var kun 30% sjans for at jeg kunne bli gravid etter operasjonen hans. Jeg ble gravid etter et halvt år, lykkelig ble vi. Fikk i graviditeten påvist grove celleforandringer, som igjen kunne ende i en abort. Jeg var livredd, men det viste seg at celleforandringer ikke ble værre under graviditeten. Så fikk beholde han, heldigvis. Tok konionisering 8 uker etter fødselen. Tøft var det med en liten baby hjemme, å redsel for å aldri kunne få barn igjen. De konisierte ganske mye for å være sikker. Spørsmålet er, kan jeg gå gjennom et svangeskap igjen etter dette? Vil så inderlig gå et barn til. Anonymkode: 4191e...c85 Dette spør du da kvalifisert helsepersonell om dersom du faktisk ønsker svar? Anonymkode: 646fa...61b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Ja, men livmorhalsen er svekket. Så lenge eggstokker og livmor er som før, så skal ikke evnen til å få barn være borte. Søk på «kondensert-gravid». Eller hør med din lege. Din lege kjenner hele din historikk, og hvor mye du er kondensert. Kun der vil du få «fasiten». Anonymkode: 62d95...606
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Jeg ble konisert to ganger før jeg ble gravid. Jeg sitter med to flotte barn etter dette 😊 Anonymkode: 24a38...e2e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble konisert to ganger før jeg ble gravid. Jeg sitter med to flotte barn etter dette 😊 Anonymkode: 24a38...e2e Så fint å høre😊 De spurte meg på sykehuset om jeg ville ha flere barn, jeg sa da nei i grunnen ikke (Var jo bare 8 uker etter fødselen) så ikke det første jeg tenkte på. De mente man kunne få for tidlig født barn, i verste fall få et dødfødt barn. Gikk 11 dager på overtid med minstemann på 2,5år, så det ville ikke skje igjen sa de . Godt å høre alt gikk greit med deg i forhold til koniseringen å fødsel. Anonymkode: 4191e...c85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette spør du da kvalifisert helsepersonell om dersom du faktisk ønsker svar? Anonymkode: 646fa...61b Syntes det er veldig greit å høre historien om folk som er konisert og fått barn etter det. Det er snakk erfaringer. Vil nok heller høre med de, enn faktasetninger ut i fra ei bok. 😉 Anonymkode: 4191e...c85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 Det er jo null problem ! Fått 3 barn etter det. Man kan føde et per uker for tidlig bare Anonymkode: 7077c...4a5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo null problem ! Fått 3 barn etter det. Man kan føde et per uker for tidlig bare Anonymkode: 7077c...4a5 Selv om de har tatt nesten hele livmortappen?😄😷 Jeg ville de skulle ta ekstra mye så jeg slapp å inn igjen for å ta mer om celleforandringene ikke var forsvunnet. Anonymkode: 4191e...c85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 Hos meg tok de 4 cm. Har fått to barn rundt termin etter koniseringa. Ibren problemer😊 Lykke til! Anonymkode: 34c82...cab
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 Jeg har fått to barn etter konisering. De ble født 14 og 9 dager over termin. Anonymkode: 36a9b...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå