Mia_73 Skrevet 22. september 2018 #26 Skrevet 22. september 2018 Vi fikk låne leilighet til et familiemedlem i Oslo, vi skal ha litt byferie og en tur til Sverige men alt avslappet og med god tid.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #27 Skrevet 22. september 2018 Jobbe... fikk to dager fri og de skal tilbringes på sykehus og lege. Anonymkode: 7566b...205
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #28 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jobbe... fikk to dager fri og de skal tilbringes på sykehus og lege. Anonymkode: 7566b...205 Med datteren min Anonymkode: 7566b...205
Anonym bruker Skrevet 22. september 2018 #29 Skrevet 22. september 2018 Jeg skal jobbe. Så skolebarna skal være hjemme. De får sove lenge, lage boller & kaker, spille tv-spill, ha venner på besøk og overnatting, kjede seg litt, gå seg en tur, leke, kanskje ta en tur på kino om de har penger til det. Om vi skulle reist i alle skolefreier måtte jeg gått ned i stilling for jeg har bare 5 uker ferie. I tillegg er det dyrt og lite miljøvennlig med overdreven reising. Tenåringen får spare egne penger til ferie, da får nok pipen en annen lyd. Anonymkode: 2b165...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå