Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne sitter med dårlig samvittighet ovenfor partner?

Er dette noe du hadde turt å innrømme om h*n spurte deg veldig direkte?

Jeg er 40 år, kvinne og ren samvittighet 😊

Anonymkode: fadbf...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren samvittighet i dette forholdet og ikke i forrige. Det lærte jeg av. Aldri mer skal jeg utsette meg selv for en sånn klump i magen.

Kvinne 33

Anonymkode: 07d39...5e9

Skrevet

Den utro parten har ofte ikke dårlig samvittighet før de ser effekten på partneren. Det er en veldokumentert beskyttelsesmekanisme, man rasjonaliserer det en gjør for seg selv.

Anonymkode: 54b0b...d8c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den utro parten har ofte ikke dårlig samvittighet før de ser effekten på partneren. Det er en veldokumentert beskyttelsesmekanisme, man rasjonaliserer det en gjør for seg selv.

Anonymkode: 54b0b...d8c

Dette.

Anonymkode: 74c6e...b6e

Skrevet

Ingen utroskap, ingen dårlig samvittighet. 

Veldig enkelt. 

Anonymkode: 8077e...953

Skrevet

Ikke vært utro så ingen dårlig samvittighet her :)

Anonymkode: 8fd0d...8d9

Skrevet

Har ren samvittighet i dette forholdet :)

Mens i det forrige som varte endel år var jeg utro. Jeg kan ikke huske at jeg hadde dårlig samvittighet, men som det nevnes over så tenker man ikke over dette før partner eventuelt finner ut av det og man ser deres reaksjon. 

Anonymkode: 5113f...512

Skrevet

Tenker at utroskap er det verste du kan utsette en partner for. Om du føler for å ha sex med en annen person, se nå til f*** og gjør det slutt med vedkommende du er sammen med først.. om du velger å være utro, så har dere det ikke så bra til å begynne med tenker nå jeg! Hvis du i det hele tatt er/var glad i personen du var/er sammen med før du er utro så gjør du ikke noe sånt.. 

Anonymkode: b0aca...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...