Gå til innhold

Plagsom nabo - Har dere det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har. Kom gjerne med historier, slik at jeg kan legge bort at min nabo er landets mest plagsomme! Takker :D

Anonymkode: 3712d...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plagsom og plagsom...Jeg begynner å gå litt tom for årsaker til at jeg dessverre ikke kan komme på Tupperwareparty denne gangen heller.

Anonymkode: 3cf74...979

Skrevet

Plagsom til de grader. Spiller sykt høy musikk både inne og i bilen. Starter alltid 23.00 eller etter. Hverdag og helg. Fulle hver helg, fest hver helg. Politiet på besøk hver helg. Ingen av de snakker norsk, så kan ikke banke på og be de dempe seg. Dessuten løper hundene deres løpsk i nabolaget og skremmer både barn og voksne. 

Anonymkode: 188a8...efa

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Plagsom til de grader. Spiller sykt høy musikk både inne og i bilen. Starter alltid 23.00 eller etter. Hverdag og helg. Fulle hver helg, fest hver helg. Politiet på besøk hver helg. Ingen av de snakker norsk, så kan ikke banke på og be de dempe seg. Dessuten løper hundene deres løpsk i nabolaget og skremmer både barn og voksne. 

Anonymkode: 188a8...efa

Oi, Din nabo høres mer krevende ut enn min, uten tvil.

Anonymkode: 3712d...e5a

Skrevet

Vi har ei gammel dame i nabolaget. Hun er jo egentlig bare litt ensom og egentlig hyggelig, men hun er irriterende... går runder i nabolaget mange ganger daglig og kommenterer ALT som kunne vært annerledes. Om noen skulle trengt å klippe hekken sin, om gresset er litt høyt, nye farger på husene, om noen har lagt ny singel.. for å ikke snakke om hvis noen har gjort noe helt nytt, som å plante noe nytt eller bygd noe. Da kan det fort være at det burde vært satt 30cm lengre til den ene eller andre siden. Hun minner egentlig om hun «Astrid» i kongsvikklinikken, bare at hun faktisk snakker enda mer 😂 Hun har også en tendens til å hanke inn ungene om hun ser de ute for å sette de på småjobber, også får de godis etterpå. Er jo en hyggelig tanke, men jeg er jo ikke så glad for godis flere ganger i uka...

Anonymkode: 6db8d...706

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ei gammel dame i nabolaget. Hun er jo egentlig bare litt ensom og egentlig hyggelig, men hun er irriterende... går runder i nabolaget mange ganger daglig og kommenterer ALT som kunne vært annerledes. Om noen skulle trengt å klippe hekken sin, om gresset er litt høyt, nye farger på husene, om noen har lagt ny singel.. for å ikke snakke om hvis noen har gjort noe helt nytt, som å plante noe nytt eller bygd noe. Da kan det fort være at det burde vært satt 30cm lengre til den ene eller andre siden. Hun minner egentlig om hun «Astrid» i kongsvikklinikken, bare at hun faktisk snakker enda mer 😂 Hun har også en tendens til å hanke inn ungene om hun ser de ute for å sette de på småjobber, også får de godis etterpå. Er jo en hyggelig tanke, men jeg er jo ikke så glad for godis flere ganger i uka...

Anonymkode: 6db8d...706

😂 

Så fargerikt med en sånn karakter i nabolaget. 

-Om ungene får godis for det gjør vel ikke noe? La de Evt spare det opp til lørdag? Tenk minnene de vil ha som voksne...»husker du hun rare, gamle damen  i nummer 24 som ga oss drops for å rake løv?»

Anonymkode: bd187...e9f

Skrevet

Hadde ei tragisk , 20år gammel jente en gang... Vi bodde i rekkehus, og vi alle bidro til å måke om vinteren, unntatt henne. Vi hjalp hverandre til å male, unntatt henne. Vi vurderte å legge asfalt i gårdsplassen, og spleise. Da hadde hun blitt glad, sa hun, fordi grusen ødela helen på skoene hennes 🤦🏻‍♀️ (hun ville ikke spleise da, og hadde hun vært en raus person så kunne vi ha bare lagt på hennes parkering uten at hun betalte oss, men siden hun generelt var ego så ville vi ikke det og dermed ble det ingen asfaltering)

Hver helg var det vors der til kl 23.30, med taxi utenfor og hoiing og roping. Og nach kl 03, da kom taxien tilbake , og de ropte og sang. 

Hjalp ikke å si ifra, hun ga fullstendig faen i alle. 

Vi flyttet et år før planlagt, ene og alene pga det neket. -Og var nøye på å flytte til en gate hvor snittalderen var 30+ med familier 😅

Anonymkode: bd187...e9f

Skrevet

Ja, skrev et innlegg her for noen dager siden om nabodamen som har lagt sin elsk på min mann🤷‍♀️🤔😂

Anonymkode: 90130...c4c

Skrevet

Vi eier et nabohus, der den ene leieboeren trenger hjelp til ALT. Hun er ikke norsk, så det kan jo hende at hun tror at vi skal fungere som vaktmestere. Men hun maser om stadig nye ting, hele tiden. Det er blitt slik at hvis man stopper opp og prater litt, så er det alltid noe hun vil ha hjelp til. Blitt veldig tungvindt, og jeg har begynt å unngå henne. 

Anonymkode: d05c3...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...