Gå til innhold

Min aller første...


leahr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fantastisk!!:) gratuøerer så mye! Jeg fikk også satt inn to egg nå på fredag. 2 dagers. Kjente du noen symptomer?? Siden du fikk positiv test bare en uke etter innsett😱😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betta123 skrev:

Så fantastisk!!:) gratuøerer så mye! Jeg fikk også satt inn to egg nå på fredag. 2 dagers. Kjente du noen symptomer?? Siden du fikk positiv test bare en uke etter innsett😱😄

Tusen takk:) Og så kjekt at du tok deg tid til å kommentere. Det trengte eg:)

Så spennande!. Eg satte inn to fem dagar gamle blastocyster, så dei er vel allerede rundt 13-14 dagar gamle trur eg. Er vel derfor eg fekk positiv test allerede. Testdag er egentlig på torsdag. Eg har kjent fleire symptomer, men veit ikkje om noen av dem er ekte. Sikkert lutinusen som står for dei fleste.

Eg har hatt ømme pupper siden eggløysningssprøyta, men under sist forsøk så forsvant ømheten når det nærma seg testdag.  Eg har vore skikkelig trøtt eit par dagar, kvalm ein dag og kjent på stikk i livmorregionen. Har også blitt fortare andpusten når eg har gått i oppoverbakke enn før. Har også kjent litt endring på livmortappen. Den er like lav som før, men mindre og hardere. Har også mykje vondt i ryggen og det kjennes ofte som om mensen kjem. Håpar den held seg vekke framover nå:)

Håpar dette skal lykkast for både eg og deg;) Masse lykke til!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, leahr skrev:

Tusen takk:) Og så kjekt at du tok deg tid til å kommentere. Det trengte eg:)

Så spennande!. Eg satte inn to fem dagar gamle blastocyster, så dei er vel allerede rundt 13-14 dagar gamle trur eg. Er vel derfor eg fekk positiv test allerede. Testdag er egentlig på torsdag. Eg har kjent fleire symptomer, men veit ikkje om noen av dem er ekte. Sikkert lutinusen som står for dei fleste.

Eg har hatt ømme pupper siden eggløysningssprøyta, men under sist forsøk så forsvant ømheten når det nærma seg testdag.  Eg har vore skikkelig trøtt eit par dagar, kvalm ein dag og kjent på stikk i livmorregionen. Har også blitt fortare andpusten når eg har gått i oppoverbakke enn før. Har også kjent litt endring på livmortappen. Den er like lav som før, men mindre og hardere. Har også mykje vondt i ryggen og det kjennes ofte som om mensen kjem. Håpar den held seg vekke framover nå:)

Håpar dette skal lykkast for både eg og deg;) Masse lykke til!:):)

Såå fantastisk! Hvis jeg husker riktig satt du inn 2 egg forrige forsøk også? Jeg husker deg fra mai,da jeg også hadde mitt forsøk da!:) så heldig du er som fikk to blastocyster inn! Mine er som sagt bare to dager gamle så føler blasto har større sjanse for å overleve? 

Jeg har ingen symptomer tror jeg.. litt ømme bryster men de var mer ømme de første dagene etter eggløsningsprøyta, nå har de roet seg. Håper ikke det er et dårlig tegn.. sist gang hadde jeg akkurat likt som deg, veldig ømme bryster første uka så forsvant alt på en måte. De er mindre ømme denne gang. Jeg er bare på rugedag 4😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då satte eg inn to to-dagars, men av dårlig kvalitet. Blastocyster kan være sterkere...men mange meiner at embryoene har større sjans for å trivas i livmor, enn på laboratoriet, så er vanskelig å vite kva som fungerer best. Eg har googla mykje, og mange hadde bedre resultat på to-dagars enn blastocyst. 

Eg har ei venninne som er 5 mnd på veg og ho har enda ikkje hatt eit einaste symptom! Så det treng ikkje være negativt å ikkje kjenne nåke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, leahr skrev:

Ja, då satte eg inn to to-dagars, men av dårlig kvalitet. Blastocyster kan være sterkere...men mange meiner at embryoene har større sjans for å trivas i livmor, enn på laboratoriet, så er vanskelig å vite kva som fungerer best. Eg har googla mykje, og mange hadde bedre resultat på to-dagars enn blastocyst. 

Eg har ei venninne som er 5 mnd på veg og ho har enda ikkje hatt eit einaste symptom! Så det treng ikkje være negativt å ikkje kjenne nåke:)

Jeg håper du har rett! Lykke til med graviditeten! Så 🤞🏼 Jeg alt jeg har for at jeg er like heldig som deg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Betta123 skrev:

Jeg håper du har rett! Lykke til med graviditeten! Så 🤞🏼 Jeg alt jeg har for at jeg er like heldig som deg! 😊

🤞🤞🤞🤞🤞 til oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer ❤️ 

 

Anonymkode: aa48e...ff8

Tusen takk:) I dag tidlig var streken litt svakere, så har tatt blodprøve hjå legen for å forsikre meg om at alt går riktig veg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lucia123 skrev:

Gratulerer så mye💕så utrolig gode nyheter😃

Tusen takk:) Superspent på blodtesten i morgen:) Vanskelig å feire. Men det er vel vanlig i og med at det har vore ein slik lang prosess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2018 den 20.00, leahr skrev:

Tusen takk:) Superspent på blodtesten i morgen:) Vanskelig å feire. Men det er vel vanlig i og med at det har vore ein slik lang prosess

Skjønner det ja😊håper at alt fortsatt er bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer så mye! Jeg husker deg fra tidligere tråder og syns det var så morsomt å se 😁 og så spennende med to egg🤞🏻💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stjernestøvet skrev:

Åååå gratulerer så mye! Jeg husker deg fra tidligere tråder og syns det var så morsomt å se 😁 og så spennende med to egg🤞🏻💕

Tusen takk:) Så kjekt å bli huska:) Nå tar eg berre ein dag om gongen, men våger ikkje å feire på ei stund ennå. Har blitt satt opp på tidlig ultralyd nå så blir spennande å sjå om det er nokon der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 15.07, leahr skrev:

Tusen takk:) Så kjekt å bli huska:) Nå tar eg berre ein dag om gongen, men våger ikkje å feire på ei stund ennå. Har blitt satt opp på tidlig ultralyd nå så blir spennande å sjå om det er nokon der inne:)

Krysser iallefall fingrene masse for dere 😁😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...