Gå til innhold

Hva ville du sagt er en rimelig pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ullundertøy til barn? Guttungen har startet i store-barns-gruppen, og de har ingen base innendørs, de er ute hele dagen! Og siden han ikke har noen å arve fra, og har vokst ut av fjorårets ullundertøy, må det storhandel til. Men det er stort sprik i prisene! Jeg synes 150-200kr pr plagg er dyrt, spesielt siden han trenger ekstra mye skift nå, men er det den prisen man tenker er "billig" når det kommer til ullundertøy til barn?

Anonymkode: 3e944...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å kjøp brukt på noen Facebook grupper feks.

Anonymkode: 4d717...3d1

Skrevet

Ulltoy.no 

Anonymkode: 93ff9...209

Skrevet

Obs har janus-ull til 199 PR sett hver høst. Kampanjen er ferdig for denne gang, men greit å vite fremover.  Vi kjøper litt stort, så det varer to sesonger. Det hjelper også på utgiftene.

Ellers er ull dyrt, 200 PR del er en helt OK pris. Stormberg outlet, sparkjøp og europris har jeg sett at har billig ull fra tid til annen, men kvaliteten har jeg ikke testet. 

Anonymkode: cf1db...3eb

Skrevet

Ull er dyrt, derfor kjøper jeg slikt på våren når det er salg over alt. 

Skrevet

Jeg har til gode å se ull til 150kr/ del. 

Kjøpt både på barnas hus og KappAhl, det billigste var 200kr/ del, mye 279/ del (Joha)

Anonymkode: fe48b...793

Skrevet

Cubus pleier å ha ulltøy til 3 for prisen av 2 på høsten og kvaliteten er bra og ikke minst holdbart. Ellers ville jeg prøvd å kjøpe det brukt via Facebookgrupper, finn og lignende.

Anonymkode: 8eb5b...991

Skrevet

Sparkjøp har masse tilbud på ull nå. Bra kvalitet som også kan arves. Nå har de ull fra safa til 120 kr pr del (stillongs/trøye). 

Tykkere ribbestrikket ullgenser og ribbestrikket longs fra safa til 150 kr pr del. 

Ullstrømpebukse til 72 og 66 kr stk

Ullsokker 2 pk til 42 kr

Tykk ullgenser til 180 kr

Dette er kjemoebillig og jeg skal selv opp og hamstre 👍

Skrevet

Det er tilbud på ull fra Reflex til 99 pr. del på Barnas Hus. 

Anonymkode: b92b6...165

Skrevet

Wow! Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Nå har jeg akkurat bestilt 5 bukser og 3 gensere på barnashus.no !! :D Skal få noen til å dra til sparkjøp for meg og kjøpe noen strømpebukser også, til minste, har ikke det i nærhenten her jeg bor. 

Hi

Anonymkode: 3e944...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...