Gå til innhold

Spøkelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 15 år, helt siden jeg flyttet inn i dette huset, har jeg hørt det romstere opp på loftet uten at det er noen der. Greit nok, jeg er blitt vandt til det. Men i natt hørte jeg jevnlig dunking fra gjestesengen der oppe. Så gikk dunkingen fortere og fortere før det endte i noen lange dunk. Nå holder det. Noen som har erfaring med å få vekk spøkelser?

Anonymkode: 786f9...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spøkelsessex??

Anonymkode: e348c...8ce

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spøkelsessex??

😂

Anonymkode: d8e83...df2

Skrevet

Ja, du må kontakte en prest eller en kristen pastor som har gjort dette før. 

Anonymkode: efc55...3d2

Skrevet

Du kan si fra selv. At du ikke liker det, eller syns det er litt ubehagelig å spørre pent om at de kan forlate. :)

Anonymkode: 6e142...569

Skrevet

Kult da! Spøkelsessex på loftet!

Anonymkode: 2f842...c48

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan si fra selv. At du ikke liker det, eller syns det er litt ubehagelig å spørre pent om at de kan forlate. :)

Anonymkode: 6e142...569

Det hjalp ikke. Ellers takk for tips.

Skrevet

Et medium kan gi deg en husrens...

Anonymkode: 7dcfc...358

Skrevet

Et medium , eller du kan kjøpe salvie , legge det på et fat, tenne på og gå rundt i huset med det. Vi bor også i et spøkelseshus med sånne lyder, og noen ganger når vi står opp om morningen, så er alle bildene våke hektet ned fra vegger og reoler og ligger med bildesiden ned.. har prøvd husrens, uten at det hadde så veldi god effekt..

Anonymkode: 82afb...72c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et medium , eller du kan kjøpe salvie , legge det på et fat, tenne på og gå rundt i huset med det. Vi bor også i et spøkelseshus med sånne lyder, og noen ganger når vi står opp om morningen, så er alle bildene våke hektet ned fra vegger og reoler og ligger med bildesiden ned.. har prøvd husrens, uten at det hadde så veldi god effekt..

Weird! Er det sant? Kanskje ikke så hyggelig, eller? Gammelt hus?

Anonymkode: 0abbb...44e

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Weird! Er det sant? Kanskje ikke så hyggelig, eller? Gammelt hus?

Anonymkode: 0abbb...44e

Ja, huset er over 70 år gammelt. Ene håndverkeren som var å fikset på huset når jeg nettopp hadde kjøpt det, turde ikke være alene i huset, for han mente det foregikk noe i huset som han ikke kunne forklare. Hehe, det hadde han helt rett i, men jeg pleier ikke fortelle noe til folk, for jeg er redd de da aldri våger å komme på besøk igjen 😀😀  synest det var veldig skummelt i starten og fikk tak i et medium, men når det ikke hadde noe effekt, så fant jeg ut at vi fikk bare leve med det. Bråket er helt greit, men synest ikke så veldig om de bildene som ligger med bildesiden ned. Akkurat det har vare hendt to ganger, men egentlig to ganger for mye.. 

Skrevet
På 17.9.2018 den 20.20, Anonym bruker skrev:

Spøkelsessex??

Eller større tenåring i hus 😂

Anonymkode: 0dd92...bf0

Skrevet

Hører ut som spøkelser som har sex😬 kanskje du skal si at det går flnt at de holder på selv etter døden, men at de helst kan gjøre det en annen plass eller når dere ikke er hjemme😂😂😂😂

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, huset er over 70 år gammelt. Ene håndverkeren som var å fikset på huset når jeg nettopp hadde kjøpt det, turde ikke være alene i huset, for han mente det foregikk noe i huset som han ikke kunne forklare. Hehe, det hadde han helt rett i, men jeg pleier ikke fortelle noe til folk, for jeg er redd de da aldri våger å komme på besøk igjen 😀😀  synest det var veldig skummelt i starten og fikk tak i et medium, men når det ikke hadde noe effekt, så fant jeg ut at vi fikk bare leve med det. Bråket er helt greit, men synest ikke så veldig om de bildene som ligger med bildesiden ned. Akkurat det har vare hendt to ganger, men egentlig to ganger for mye.. 

Det er derfor du også må kontakte en prest eller pastor, ikke et medium. En prest eller pastor som har gjort dette før har autoritet over disse kreftene og kan kaste de ut. Åndene skal ikke være der, men blir der helt til noen vet hvordan man skal få de vekk. Og det vet en prest/pastor. 

Anonymkode: efc55...3d2

Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden, men..

Jeg har sagt i fra at hvis noen ånder skal snakke med meg, får de gjøre det i drømmene mine. Så nå har jeg drømt  unaturlige ting flere netter på rad.Eneste jeg får ut av det er at jeg er dødsredd når jeg våkner midt på natten. Jeg så på klokka og prøvde å sovne igjen. Men da hørte jeg klikke lyder ved siden av meg. Vekket mannen . 

På dagen i dag var jeg så husredd. Hadde helt angst. Ville bare ut. Så reiste jeg meg opp og sa :" Det her orker jeg ikke mer. Jeg er livredd! Jeg vil ikke se eller høre noe!" Det som skjer da  er at handlenettet mitt som lå på bordet datt i gulvet en meter bak meg. Og 3 sek etterpå så begynte ene boka til sønnen min å spille. Tilfeldig sikkert, men jeg ble dødsredd. 

Har hørt alle garderobedørene slå, selvom de var igjen. Og tapping på begge nattbordene. Da sa jeg stopp. Ble stille lenge. Men nå er jeg dødsredd igjen. Prøver for harde livet å ikke være åpen. 

Da jeg var ca 10 år så jeg en grå mann i skogen. Han bare smilte, men det var uhyggelig. Livredd for å se. 

En dame sa jeg hadde en portal i huset her. At jeg var heldig ! Jeg skal få ryddet i huset her, så skal jeg få noen til å ta en sjekk her. 

Anonymkode: f6aba...bc6

Skrevet
22 timer siden, Prinsmamma skrev:

Hører ut som spøkelser som har sex😬 kanskje du skal si at det går flnt at de holder på selv etter døden, men at de helst kan gjøre det en annen plass eller når dere ikke er hjemme😂😂😂😂

Ja, får prøve det 😊 Hadde de bare kunnet oppført seg som normale spøkelser... Nå har det begynt med den vanlige romsteringen igjen, jeg håper det varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...