Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Og har varmekabler: Hvor mange grader står de kablene på? Vi har hus uten kjeller og vår entre står rett på bakken på et vis. Mannen skrur ned kablene, og jeg opp. Han setter de på 14 grader og gulvet er iskaldt synes jeg!! Barna og jeg går ofte der uten sokker siden bad og soverom er i den etasjen. Jeg tror jeg klikker, er så irriterende at han skrur de ned hele tiden! Anonymkode: 918c1...6af
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 30 minutes ago, Anonym bruker said: Og har varmekabler: Hvor mange grader står de kablene på? Vi har hus uten kjeller og vår entre står rett på bakken på et vis. Mannen skrur ned kablene, og jeg opp. Han setter de på 14 grader og gulvet er iskaldt synes jeg!! Barna og jeg går ofte der uten sokker siden bad og soverom er i den etasjen. Jeg tror jeg klikker, er så irriterende at han skrur de ned hele tiden! Anonymkode: 918c1...6af Begynn med tøfler da. Anonymkode: a9ff1...481
Superdolly Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 1. Snakk med mannen og få ham til å forstå at du ikke orker å ha det slik. 2. Sjekk isolasjonen i gulvet. Det finnes ikke det hus i Norge (forutsatt at det er bygget etter forskriftene) som har gulvet "rett på jorda", kjeller eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 På denne tiden av året har vi ikke varme på i gulvet, hverken på gangen eller på badet, men om vinteren står den på ca 20 grader. Anonymkode: dfbbf...529
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 elektriske varmekablene er ikke på, men vi har på vannbåren varme i entreen på 22 grader. Jeg synes fortsatt det er kaldt (fliser på gulvet), så jeg går med tøfler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå