Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Jeg har en 13 år gammel datter som nettopp har begynt på ungdomsskolen. Vi har barna 50/50 men min datter ønsker å være mer hos meg. Når bestemmer hun dette selv? Anonymkode: af508...03e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 Når hun er 12. Min nå 14 åring sa klart fra at hun ikke ville være hos sin far for 2 år siden, og det ble hun møtt på hos FVK. Anonymkode: d252b...769
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 Selvfølgelig bestemmer hun det selv. Og når det gjelder en 50/50ordning tenker jeg at barnet skal få bestemme det om hun er både 12, 5 eller 3 år altså. Anonymkode: 1dba3...11c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 Ok bra! Da har jeg noe å slå i bordet med. Her har jeg vert ekstremt fleksibel og har hatt åpent hus når som helst hun har ønsket. Hun ville komme til meg i dag for å gjøre ferdig ett prosjekt vi begynte på i helgen. Far ville nekte henne først så løy han om at hun måtte være fylt 14 år. Jeg fatter ikke at han ikke ser hvilken konsekvenser dette har for deres forhold. Når det har vert omvendt har jeg aldri sagt noe som helst på det Anonymkode: af508...03e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ok bra! Da har jeg noe å slå i bordet med. Her har jeg vert ekstremt fleksibel og har hatt åpent hus når som helst hun har ønsket. Hun ville komme til meg i dag for å gjøre ferdig ett prosjekt vi begynte på i helgen. Far ville nekte henne først så løy han om at hun måtte være fylt 14 år. Jeg fatter ikke at han ikke ser hvilken konsekvenser dette har for deres forhold. Når det har vert omvendt har jeg aldri sagt noe som helst på det Anonymkode: af508...03e Barnet skal få uttale seg fra 7 år og bli hørt (mer eller mindre) fra 12. Så det kommer han ingen vei med. Anonymkode: d252b...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå