Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Hvorfor er det greit at folk sloss under ishockeykamper? jeg synes at denne at det sender ut et feil bilde og det er ikke en idrett som jeg ønsker at noen av mine barn deltok i. Anonymkode: 954ba...536
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Slossing? Mener du ikke slåssing? Uansett, jeg er enig med deg. Slåssing under sportsarrangementer er en av grunnene til at jeg hater toksisk maskulinitet. Anonymkode: 853cd...3be
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slossing? Mener du ikke slåssing? Uansett, jeg er enig med deg. Slåssing under sportsarrangementer er en av grunnene til at jeg hater toksisk maskulinitet. Anonymkode: 853cd...3be My bad.. Men ja jeg mente slåssing. Jeg synes at slåssing i idrett er feil og jeg er også i at det du sier toksisk maskulinitet, og det sender ut et feil bilde. Men det som jeg reagerer er at slåssing i idretter som ishockey er også tillatt på i barneidretten og helt ned i 6-7 års alderen så lærer barna seg og slåss i ishockey. Anonymkode: 954ba...536
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 Det er en kontaktidrett der det er lov å komme borti hverandre og å takle hverandre. Ungene lærer at berøring ikke er farlig. Det er en god ting. Selv har jeg barn som driver med kampsport. Det er helt supert. De blir ikke agresive eller farlige selv om de lærer å "sloss" på trening. Anonymkode: 8900c...f7a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: My bad.. Men ja jeg mente slåssing. Jeg synes at slåssing i idrett er feil og jeg er også i at det du sier toksisk maskulinitet, og det sender ut et feil bilde. Men det som jeg reagerer er at slåssing i idretter som ishockey er også tillatt på i barneidretten og helt ned i 6-7 års alderen så lærer barna seg og slåss i ishockey. Anonymkode: 954ba...536 Det du skriver er jo helt feil!!!! Slåssing er IKKE tillatt i norsk ishockey! Det blir slått meget hardt nedpå. Du kan lese deg opp selv. Ishockey er faktisk en av de beste og tryggeste idrettene barn kan drive med. Det er mye mindre skader enn i feks. håndball og fotball. Hilsen en som VET hva hun snakker om. Anonymkode: bcfc9...091
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 https://www.aftenposten.no/norge/i/o6nRj/Best-for-barn Anonymkode: bcfc9...091
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det du skriver er jo helt feil!!!! Slåssing er IKKE tillatt i norsk ishockey! Det blir slått meget hardt nedpå. Du kan lese deg opp selv. Ishockey er faktisk en av de beste og tryggeste idrettene barn kan drive med. Det er mye mindre skader enn i feks. håndball og fotball. Hilsen en som VET hva hun snakker om. Anonymkode: bcfc9...091 Jeg kjenner ikke så godt til norsk ishockey, men hvis det er sant at slåssing ikke er tillatt i norsk ishockey så roper jeg hurra! Fetteren min i Sverige har vært aktiv med ishockey stort sett hele livet, først som spiller og nå som trener i barne ishockey, og jeg husker tilbake når vi var på besøk i Sverige og så kamper så hendte det ofte at ishockey spillerne begynte og slåss med hverandre allerede under kamp allerede i 10-12 års alderen, og i følge ham så blir barna som spiller ishockey trent i hvilken teknikk de skal bruke under slåssing allerede i 7-8 års alderen. Anonymkode: 954ba...536
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ikke så godt til norsk ishockey, men hvis det er sant at slåssing ikke er tillatt i norsk ishockey så roper jeg hurra! Fetteren min i Sverige har vært aktiv med ishockey stort sett hele livet, først som spiller og nå som trener i barne ishockey, og jeg husker tilbake når vi var på besøk i Sverige og så kamper så hendte det ofte at ishockey spillerne begynte og slåss med hverandre allerede under kamp allerede i 10-12 års alderen, og i følge ham så blir barna som spiller ishockey trent i hvilken teknikk de skal bruke under slåssing allerede i 7-8 års alderen. Anonymkode: 954ba...536 Taklinger er ikke det samme som slåssing. Anonymkode: 8900c...f7a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Taklinger er ikke det samme som slåssing. Anonymkode: 8900c...f7a Jeg ikke kalle knyttneveslag for taklinger. Anonymkode: 954ba...536
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #10 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ikke så godt til norsk ishockey, men hvis det er sant at slåssing ikke er tillatt i norsk ishockey så roper jeg hurra! Fetteren min i Sverige har vært aktiv med ishockey stort sett hele livet, først som spiller og nå som trener i barne ishockey, og jeg husker tilbake når vi var på besøk i Sverige og så kamper så hendte det ofte at ishockey spillerne begynte og slåss med hverandre allerede under kamp allerede i 10-12 års alderen, og i følge ham så blir barna som spiller ishockey trent i hvilken teknikk de skal bruke under slåssing allerede i 7-8 års alderen. Anonymkode: 954ba...536 Hva i all verden!? Nå kan jeg ikke så mye om ishockey, men slåssing skal vel neppe være en akseptert del av spillet? Oppfordres de til å slåss? Det er jo i så fall helt på trynet! Anonymkode: 194de...a95
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #11 Skrevet 17. september 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ikke kalle knyttneveslag for taklinger. Anonymkode: 954ba...536 Men så er jo ikke det lov heller. Anonymkode: 8900c...f7a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #12 Skrevet 17. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva i all verden!? Nå kan jeg ikke så mye om ishockey, men slåssing skal vel neppe være en akseptert del av spillet? Oppfordres de til å slåss? Det er jo i så fall helt på trynet! Anonymkode: 194de...a95 Ja, de læres tidlig av hvordan de skal bevege kroppen på isen under slåssing i ishockey. Men de læres riktig nok ikke hvordan de skal slåss med never. Jeg synes også dette er helt idiotisk, men ifølge ham fetteren min i Sverige "så er slåssingen en del av hockey". Det jeg reagerer mest er at de trener og tillater slåssing i barneidretten. Anonymkode: 954ba...536
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #13 Skrevet 17. september 2018 Jeg synes Unger som spiller hockey er rett og slett drittunger. De har en holdning til andre barn og voksne som er lite hyggelig. Anonymkode: 23143...345
Anonym bruker Skrevet 18. september 2018 #14 Skrevet 18. september 2018 På 17.9.2018 den 19.13, Anonym bruker skrev: Jeg synes Unger som spiller hockey er rett og slett drittunger. De har en holdning til andre barn og voksne som er lite hyggelig. Anonymkode: 23143...345 Vet ikke om alle unger som spiller ishockey er "drittunger" eller at de har en dårligere holdning enn andre barn, men jeg synes det er rart at de tillater slåssing i ishockey og spesielt barn skal ikke slåss i idretten. Anonymkode: 954ba...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå