Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Tenkte å sette opp en plan så trenger litt inspirasjon😃 Anonymkode: ca81b...d72
sug lut Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Det jeg veit så langt utfra det som finnes i huset: Curry, blomkålsuppe, pastalaks.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Det jeg vet foreløpig, ut i fra det jeg har i hus nå squashspagetti med kjøttsaus kyllinglår med couscous og salat kotelett med salat og søtpotet Anonymkode: 38829...ceb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Fiskegrateng, fish&chips, kylling og ris, lasagne er det vi har i huset per nå. Mulig også nakkekoteletter i fryseren. Blir sikkert pannekaker og suppe en dag. Har en hektisk uke foran oss, så bør være noe enkelt og lite tidkrevende. Anonymkode: 5dab9...8cd
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 Mandag: salat m/ost og skinke i wraps Tirsdag: hjemmelaget fiskegrateng m/råkost Onsdag: rester av fiskegratengen Torsdag: Kyllinggryte Fredag: kjøttkaker, poteter og grønnsaker Lørdag: Pizza Søndag: Til svigers på får-i-kål Anonymkode: 20382...14b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 Fiskegrateng, laks med rotmos, får-i-kål, taco og løksuppe. Anonymkode: c3c67...8af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 Vi skal ha en eller annen form for fisk 3 dager, en eller annen middag med kjøttdeig hvis jeg husker å ta den opp fra frysern, også skal vi grille pølser på tur en av dagene. Det er alt jeg vet foreløpig. 😛 Tipper minst en av fiskemiddagene blir stekt sei, da det er en favoritt hos ungene. En av dagene varmer vi sikkert fiskekaker i mikroen og spiser rå gulrøtter til, det pleier vi å gjøre når vi får dårlig tid. 😛 Anonymkode: 03409...214
MammantilNurket Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 Mandag: MTN på foreldremøte - PTN fikser middag. Tirsdag: Hjemmelaget spinatsuppe m/egg og hvitløksbrød Onsdag: sushi Torsdag: Spinatshakshuka m/syltet rødløk&chilli, dill, posjerte egg og couscous Fredag: Fiskeburger m/pommes frites og salat. Lørdag: Ceviche. Søndag: Torsk m/potetmos, gulrøtter, ertestuing og bacon.
skinnfilla Skrevet 16. september 2018 #9 Skrevet 16. september 2018 Bankekjøtt kyllinglår med ris og salat laks i ovn fårikål vil tro taco🤔 om ungene er i hus Siste grillings i år I bursdag og regner med pølse
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #10 Skrevet 16. september 2018 20 minutter siden, MammantilNurket skrev: Mandag: MTN på foreldremøte - PTN fikser middag. Tirsdag: Hjemmelaget spinatsuppe m/egg og hvitløksbrød Onsdag: sushi Torsdag: Spinatshakshuka m/syltet rødløk&chilli, dill, posjerte egg og couscous Fredag: Fiskeburger m/pommes frites og salat. Lørdag: Ceviche. Søndag: Torsk m/potetmos, gulrøtter, ertestuing og bacon. Hva er Spinatshakshuka ? Google ga meg bare oppskrifter på et fremmed språk 😂 Anonymkode: 38829...ceb
MammantilNurket Skrevet 16. september 2018 #11 Skrevet 16. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er Spinatshakshuka ? Google ga meg bare oppskrifter på et fremmed språk 😂 Anonymkode: 38829...ceb Denne! Sykt god, og tar ikke lang tid å lage ...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #12 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, MammantilNurket skrev: Denne! Sykt god, og tar ikke lang tid å lage ... Hmm, spennende. Takk Anonymkode: 38829...ceb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #13 Skrevet 16. september 2018 Fiskegrateng, suppe + pannekaker, kylling wok, taco, pizza, laks og ris Anonymkode: 2aa96...8b5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #14 Skrevet 16. september 2018 Herregud, det vet jeg da ikke ennå (bortsett fra i morgen da det blir restemat fra i dag). Anonymkode: 6df51...083
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #15 Skrevet 16. september 2018 Mandag: torsk med poteter, råkost og hollandaise Tirsdag: Vegetarvårruller med villris og wok Onsdag: Spagetti bolognese Torsdag: Jeg har bursdag og har bestemt hvitløksmarinerte kreps og krabbeklør Fredag: Hvit pizza Lørdag: spise ute Søndag: Torsk masala Anonymkode: 3618d...a4f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #16 Skrevet 16. september 2018 Salt torsk med poteter, gulrøtter og smeltet smør. Bollefrikase Lapskaus Stekt laks Spaghetti og kjøttsaus Kalkunfileter ,har ikke bestemt hvordan jeg skal tilberede dem enda. Komper, ( med dott, smelta smør, og melk å drikke.) Anonymkode: 742c4...a96
frk Nilsen Skrevet 16. september 2018 #17 Skrevet 16. september 2018 Hadde taco i dag, så det blir noe med restene i morgen. Enten med pasta eller ris. Tirsdag - Kylling, har noe lårfilet så det blir nok en curry Onsdag lager 10-åringen middag så jeg vet ikke hva han har tenkt på enda. Torsdag - Blomkålsuppe med broccoli Fredag - Pizza
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #18 Skrevet 16. september 2018 3 timer siden, sug lut skrev: Det jeg veit så langt utfra det som finnes i huset: Curry, blomkålsuppe, pastalaks. Hva er pastalaks? Er det pasta og laks? Det er nemlig det beste jeg vet, men min mann som er kokk mener pasta og fisk sammen er djevelens verk! Har du en magisk oppskrift som kan frelse ham? Anonymkode: 42e32...1dc
sug lut Skrevet 17. september 2018 #19 Skrevet 17. september 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er pastalaks? Er det pasta og laks? Det er nemlig det beste jeg vet, men min mann som er kokk mener pasta og fisk sammen er djevelens verk! Har du en magisk oppskrift som kan frelse ham? Anonymkode: 42e32...1dc Kanskje? Kok pasta i stor kjele, hiv halvstore lakseterninger med de siste to minuttene, hell av vannet, ha oppi en pose fersk spinat og et par stilker finhakka vårløk, hell over et beger matfløte og salt og pepper. Vend forsiktig sammen og la spinaten falle sammen. Spis.
Toneelise Skrevet 17. september 2018 #20 Skrevet 17. september 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte å sette opp en plan så trenger litt inspirasjon😃 Anonymkode: ca81b...d72 Mandag kylling og ris Tirsdag stekt seifilet potet raspet gullrot og rømmesaus. Onsdag grillribbe potet og salat. Torsdag stekt kveite potet agurk og gullrot. Fredag taco Lørdag lasagne av restene fra tacoen. Søndag veit eg ikke enda
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #21 Skrevet 17. september 2018 FiskeBoller i hvit saus ( hjemmelagde) pasta med kjøttboller ( hjemmelagde) hjemmelagde fiskepinner Tomatsuppe pose i dag var det pølser i potetstappe Anonymkode: ea18a...a5c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #22 Skrevet 17. september 2018 Tomatsuppe, pasta og baguetter Laks med poteter, couscous og grønnsaker Pannekaker Kylling med ris, nanbrød og grønnsaker Nachotaco Pizza Middag borte søndag.. Anonymkode: 37c10...3e3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #23 Skrevet 17. september 2018 Mandag: Elggryte i crockpot med potetmos laget av poteter fra egen åker. Tirsdag:mix veg curry med paneer Onsdag: laks med ris, wokede grønnsaker og hollandaisesaus. Torsdag: indonesisk suppe Fredag: hjemmelaget hvit pizza. Anonymkode: e07d7...c39
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #24 Skrevet 17. september 2018 tirs laks m potet, gr saker og saus ons wok m kylling/grsaker og nudler + chop suey saus tors pastasalat m skinke / salat m biff fre taco lør pizza søn kjøttsuppe Anonymkode: f8540...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #25 Skrevet 17. september 2018 Mandag: laks wrap tirsdag: tomatsuppe med egg onsdag: pastasalat med skinke torsdag: pasta pesto og torsk fredag: hjemmelaget pizza lørdag: taco søndag: ovnsbakt kylling med rotgrønnsaker og poteter Anonymkode: dd68e...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå