Gå til innhold

​🏩​ Kjipe hoteller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta en langhelg i Oslo om et par uker, og har ikke råd til de vanlige 3 stjerners hotellene.

Har hørt at noen hoteller plager folk med erstatningskrav om ting som må utbedres etter at de har bodd der. For eksempel fra nylige vannskader, som ikke har noe med disse gjestene å gjøre..

Noen her som har en slik erfaring, eller kan gi råd om hoteller man bør styre unna?

Kanskje Airbnb er et lurt alternativ? 🙄

Anonymkode: 13159...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk tripadvisor, så ser du hva andre besøkende har skrevet om hotellene. Jeg tror ikke det er veldig vanlig å oppleve det som du beskriver med erstatningskrav. 

Skrevet

Sjekk trivago. Finner mange rimelige hotell der og da kan du også søke ut i fra tilbakemeldinger fra gjester. Det med erstatningskrav har jeg aldri hørt om... 

Anonymkode: 58380...637

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte å ta en langhelg i Oslo om et par uker, og har ikke råd til de vanlige 3 stjerners hotellene.

Har hørt at noen hoteller plager folk med erstatningskrav om ting som må utbedres etter at de har bodd der. For eksempel fra nylige vannskader, som ikke har noe med disse gjestene å gjøre..

Noen her som har en slik erfaring, eller kan gi råd om hoteller man bør styre unna?

Kanskje Airbnb er et lurt alternativ? 🙄

Anonymkode: 13159...82c

Aldri hørt om!

Anonymkode: 9ef53...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...