Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 NULL uhell i 3 uker. Så begynner barnet å tisse og bæsje i trusa, plutselig. Hvorfor? Anonymkode: 3bfac...8f6
Direkte Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Har du aldri startet på nye, gode rutiner og vært sååå flink mens det fremdeles var nytt og spennende, og du hadde motivasjon, men så skled det ut etterhvert Påminnelser og hjelp til å gjøre nye, gode rutiner til noe automatisk er det som må til.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, Direkte skrev: Har du aldri startet på nye, gode rutiner og vært sååå flink mens det fremdeles var nytt og spennende, og du hadde motivasjon, men så skled det ut etterhvert Påminnelser og hjelp til å gjøre nye, gode rutiner til noe automatisk er det som må til. Nei, det har jeg ikke. Det sistnevnte HAR vi allerede, kan spørre hvert 5. minutt. Likevel skjer det. Sitter på do, går av, går på rommet og driter i trusa. Anonymkode: 3bfac...8f6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Det er helt vanlig med tilbakefall,det har skjedd med alle mine unger. Anonymkode: 26323...531
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er helt vanlig med tilbakefall,det har skjedd med alle mine unger. Anonymkode: 26323...531 Det er jo "bra", i grunnen. Men hva gjør du da? Hva sier du til ungen når det skjer? Har merka at hvis vi sier "jaja" eller bare ignorerer det, blir det bare verre. En periode stod ungen og lo og tissa i trusa fordi det var gøy at vi ble slitne og måtte vaske, og at vi ble irriterte. Var også gøy da vi ignorerte det. Bare gøy i seg selv. Anonymkode: 3bfac...8f6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo "bra", i grunnen. Men hva gjør du da? Hva sier du til ungen når det skjer? Har merka at hvis vi sier "jaja" eller bare ignorerer det, blir det bare verre. En periode stod ungen og lo og tissa i trusa fordi det var gøy at vi ble slitne og måtte vaske, og at vi ble irriterte. Var også gøy da vi ignorerte det. Bare gøy i seg selv. Anonymkode: 3bfac...8f6 Du høres ikke helt god ut, som om du t3or barnet ditt gjør det for å være kjip mot deg. Hvis det er tilfelle, må det være noe annet som er galt. For eksempel at det er vanskelig å få positiv oppmerksomhet av dere? Anonymkode: ea1d9...2a3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 Vi hadde en periode med tilbakefall. Ungen var stor nok til å ta en klut og vaske seg på beina og tissen når det var tiss. Så vi sa i fra at da fikk han skifte selv. Tok ikke mange dagene før han var tilbake i normal. Han synes ikke det er så gøy å vaske seg selv. Anonymkode: 09aba...b36
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 blir jo slik hvis man stresser med det. Anonymkode: adc4d...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå