Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Hadde du vært gift med han i dag om du feks møtte han da du var 20 år? Jeg møtte min første samboer her om dagen, tilfeldig. Vi bodde sammen fra 19 til 22 år. Svigermors drøm type, snill, arbeidsom, kjekk osv. Jeg har alltid vært rastløs og brøt ut fordi jeg ikke ville etablere meg. Men, når jeg så han igjen så tenkte jeg, hadde jeg møtt han 15 år senere så kunne det vært han. Ikke for at han jeg er gift med ikke er den rette, elsker han, men jeg møtte han på et tidspunkt der jeg ville slå meg til ro. Jeg har to andre forhold mellom min første og han jeg er gift med. Det også to flotte menn på alle måter, også der stakk jeg så fort det luktet mulig frieri og ønske om familie. Nå er jeg 45, to barn og gift på 5 året. Jeg har blitt den rolig damen som er tilfreds. Jeg har opplevd mange land i verden, kysset noen frosker og levd et spennende og fritt liv slik jeg ønsket i tjueårene og litt inn i de tredve. Flere som var unge rastløse sjeler som fant lykken i voksen alder som tenker som meg. Forhold handler ikke bare om kjemi og møte den rette, det handler også om timing. Anonymkode: ac89f...ca4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Men man må jo ikke starte barneproduksjon umiddelbart selv om man har truffet den rette? Møtte mannen min forholdsvis ung, 21 år. Men vi opplevde alt vi ville før vi etablerte oss. Vi reiste masse, bodde i utlandet to ganger, festet, fikk mange nye venner osv. Mitt først barn fikk jeg da jeg var 33. Da jeg møtte mannen min visste jeg at det var han jeg ville ha. Men jeg visste også at det var lenge til jeg ville slå meg til ro. Siden han var den rette forsto han det! 😄 Svarte i tråden din selv om jeg ikke oppfyller kriteriet i overskriften 😄 Anonymkode: 5707e...08a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Traff min samboer da jeg var 22, men ingen av oss var klar for forhold og det ble ingenting. Møttes igjen da jeg var 29 og nå hadde vi begge fått rast i fra oss og klare for noe mer. Nå har vi vært sammen i snart 8 år, 2 barn og bryllup neste år❤ Anonymkode: 8f607...a97
litekreativtbrukernavn Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 Nei Jeg var for rastløs, og han var garantert for umoden om vi hadde møttes når vi var 20
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men man må jo ikke starte barneproduksjon umiddelbart selv om man har truffet den rette? Møtte mannen min forholdsvis ung, 21 år. Men vi opplevde alt vi ville før vi etablerte oss. Vi reiste masse, bodde i utlandet to ganger, festet, fikk mange nye venner osv. Mitt først barn fikk jeg da jeg var 33. Da jeg møtte mannen min visste jeg at det var han jeg ville ha. Men jeg visste også at det var lenge til jeg ville slå meg til ro. Siden han var den rette forsto han det! 😄 Svarte i tråden din selv om jeg ikke oppfyller kriteriet i overskriften 😄 Anonymkode: 5707e...08a De tre jeg var sammen med før mannen var klar for bryllup og familie. De la alle et lite press på meg slik at jeg følte jeg måtte komme meg vekk. Hadde de vært like eventyrlystne som meg hadde saken vært noe annet muligens. HI Anonymkode: ac89f...ca4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 Jeg er så enig, det handler masse om timing. Jeg har nok møtt 8-10 menn opp gjennom årene som potensielt kunne vært en partner av den langsiktige typen. Men jeg var klar da jeg var 22. Møtte mannen da, var litt bråmoden og vinhar vært sammen i snart tjue år. Barn kom ti år ut i forholdet. Tenker som så om jeg ikke hadde vært klar for et livslangt forhold så tidlig så kunne jeg helt sikker hatt det flott men en annen. Mange fine menn der ute 😋. Men beholder han jeg valgte. Anonymkode: bf022...a25
Anonym bruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 Da jeg var 20 år var samboeren min 2 år, så rimelig uaktuell problemstilling for min del.😂 Anonymkode: f1b9c...38a
the amazing spidermamma Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 Nei. Selv om vi hadde bodd på samme sted, levde vi på to ulike planeter. Vi måtte nok sose rundt på hver vår måte før vi fant ut av det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Nei. Jeg ville være i forhold da jeg var i 20- årene, men ikke nok siden jeg fant tåpelige feil med alle jeg møtte. Så jeg måtte nok rase litt fra meg. Glad jeg møtte han når jeg gjorde det. Veldig forskjellige, men holdninger og verdier er like, og det teller så utrolig mye. For noen år siden ville jeg bare sett hvor ulike vi var, han er høyt og lavt, jeg er ganske rolig av meg. Anonymkode: 315b5...922
Anonym bruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 Tror ikke jeg hadde falt for ham når jeg var i tyveårene. Anonymkode: 9be69...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå