Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #1 Skrevet 16. september 2018 Jeg er i prinsippet for at innvandrere i mest mulig grad skal tilpasse seg norsk kultur, spesielt i arbeidslivet. Støtter dermed at Jama ikke fikk jobbintervju, strengt tatt burde han ikke søke jobb på en arbeidsplass med kvinner når han vil leve strikt konservativt. Noen vil kalle dette ukultur som importeres inn osv MEN vi har ukultur i Norge også, må innrømme at jeg får lyst til å boikotte håndhilsning jeg også, spesielt av menn. ÆSJ sier jeg bare! http://www.p4.no/nyheter/seks-av-ti-menn-vasker-ikke-henda-etter-dobesok/artikkel/637950/ Anonymkode: 0d7e0...628
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #2 Skrevet 16. september 2018 Med antibiotikaresistens og oppblomstrende smittebærende sykdommer som er delvis gjenoppstått, delvis nye, tipper jeg håndhilse er avleggs innen 10-20 år. Alternativt, alle bruker engangshansker Anonymkode: 9caa9...c22
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Jeg vet. Derfor vasker jeg hendene ved første anledning etter å ha håndholdt på noen, samt aldri tar i dørhåndtak på do uten å ha noe imellom. Ungene har lært det samme. Anonymkode: a5608...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå