Gå til innhold

Er dette norsk ukultur...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i prinsippet for at innvandrere i mest mulig grad skal tilpasse seg norsk kultur, spesielt i arbeidslivet. Støtter dermed at Jama ikke fikk jobbintervju, strengt tatt burde han ikke søke jobb på en arbeidsplass med kvinner når han vil leve strikt konservativt. Noen vil kalle dette ukultur som importeres inn osv

MEN vi har ukultur i Norge også, må innrømme at jeg får lyst til å boikotte håndhilsning jeg også, spesielt av menn. ÆSJ sier jeg bare!

http://www.p4.no/nyheter/seks-av-ti-menn-vasker-ikke-henda-etter-dobesok/artikkel/637950/

Anonymkode: 0d7e0...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med antibiotikaresistens og oppblomstrende smittebærende sykdommer som er delvis gjenoppstått, delvis nye, tipper jeg håndhilse er avleggs innen 10-20 år. Alternativt, alle bruker engangshansker 

Anonymkode: 9caa9...c22

Skrevet

Jeg vet.

Derfor vasker jeg hendene ved første anledning etter å ha håndholdt på noen, samt aldri tar i dørhåndtak på do uten å ha noe imellom. Ungene har lært det samme.

Anonymkode: a5608...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...