Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Det går 5-10 sekunder på å bytte side jo! Jeg føler jeg må velge nøye hvilke innlegg jeg skal åpne, for det tar så lang tid både og åpne og gå tilbake etterpå dersom innlegget er irrelevant for meg😬 Har ikke dette problemet på andre nettsider, så jeg forstår ikke at det skal være nettet som er tregt heller?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Ikke her i hvert fall. Anonymkode: 148af...700
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Er tregt her også. KUN denne siden som er treg, ingen andre. Merker at jeg er her mye mindre, gidder ikke sitte å vente på å få opp innlegg. - Så noe positivt kommer det jo ut av det da.. 😅 Anonymkode: 69d76...6b2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 For meg er det alltid litt treigt her inne, men ikke så galt nå om dagen. Men det er ingen andre nettsider jeg er på, som er så sirup som sidene her kan være. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å gjøre noe med det Anonymkode: adbf8...e4c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Opplever det samme som deg. Anonymkode: 06ef3...265
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2018 Nei, det er ganske påfallende at det bare gjelder dinbaby og ingen andre nettsider. Det er like tregt uansett hva slags medium man bruker også, nettbrett, telefon eller PC...
Superdolly Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 Samme her. Og jeg får ofte rare feilmeldinger. Jeg har skrevet om dette på Ris og ros flere ganger, men de virker helt interessert i å fikse det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 2 minutter siden, Superdolly skrev: Samme her. Og jeg får ofte rare feilmeldinger. Jeg har skrevet om dette på Ris og ros flere ganger, men de virker helt interessert i å fikse det. Jeg har og gitt beskjed flere ganger, men får stort sett det samme svaret hver gang, at jeg må tømme pcèn min for coockies. Akkurat som om problemet er min pc Anonymkode: adbf8...e4c
Anonym bruker Skrevet 16. september 2018 #9 Skrevet 16. september 2018 Går veldig tregt her også, men ikke så lenge som 5-10 sekunder, da hadde jeg ikke giddet. Bruker Ipad. Føler sidene laster noe forter på macen. Men sidene er trege i forholdt til alle andre nettsider jeg besøker. Anonymkode: dfc9d...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå