Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Hei! Dette er nok noe mange har stilt spørsmål ved før, men jeg gjør det selvom. Jeg fikk mensen på søndag, 3 dager etter IKM. Jeg har alltid hatt noe uregelmessig syklus, men lik blødning i antall dager. Jeg er heller ikke plaget med menssmerter annet enn vækesamling i kroppen, litt småkvalm og litt smerter i underlivet. Denne gangen jeg skulle ha mensen, hadde jeg intense smerter i flere dager før/og under selve mens. Korsryggen hverket, vondt i magen (mye mer enn før), kraftige smerter i underlivet.. jeg fikk mens søndags-kveld.. den var rar farge på.. lyserosa.. og har aldri fått mensen på kvelden før!! Jeg hadde to dager med normal blødning, og ellers var det bare lyserosa spotting på papiret. Kan det ha vært en festeblødning? Jeg er nå ferdig med «mens» eller hva det var, og føler meg veldig oppblåst, litt småuggen og svimmel. Har ikke «smerter» i underlivet, men det føles som en stein der nede veldig ofte. Jeg lurer på om noen har merket noe lignende, og om man kan være gravid, selvom jeg hadde en unormal og rar mens denne gangen? Jeg har ikke tatt noen test enda, fordi jeg er flink til å utsette det.. setter pris på alle svar! Ingen svar er dumme! Takk på forhånd. Anonymkode: eece0...e2c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 *væskesamling i kroppen vet ikke om det var mens, men det var endel blod i 2 dager før det plutselig ikke var noe blodrødt.. men mer utflod med farge Anonymkode: eece0...e2c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Du kan være litt hormonforstyrret, men ikke gravid. Du kan feile noe annet, en cyste i underlivet eller noe sånt som gir litt ubehag. Du kan være gravid og hatt en liten blødning, blødninger i første trimester er veldig vanlig Du kan ha vært gravid med tvillinger og mistet den ene, så det er et barn igjen der inne. Eneste måten å få vite på er å ta en test..... Anonymkode: a49cd...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå