Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Gikk det greit å amme? Trodde jeg var ferdig med barn men så feil kan man ta 😂 Har silikon over brystmusklene Anonymkode: 63265...c58
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Jeg fikk ikke til å amme noe særlig. Silikoninnleggene tok opp all plass i brystene, slik at det ikke var plass til melk der. Jeg fikk derfor ikke noe særlig produksjon og ga mme i tillegg. Anonymkode: 85425...b9a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 gikk veldig fint her. har 2 på 5 og 3 og venter sistemann til desember Anonymkode: 35db2...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå