Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Har skrevet om det før, men føler at jeg maser på legen 😱 for et halvt år siden våknet jeg av intense smerter på hver side av ryggen, i «nyreområdet». Klarte ikke å bevege meg og dro til legen, han sa det var muskulært. De har ikke gått bort, men er ikke like intense lenger. De er der hele tiden, i varierende grad. En litt sviende/stikkende følelse. Jeg har også en slags konstant ubehag i eggstokk/livmor området. Ikke vondt hele tiden, men en stikkende følelse der også. En morgen for et par dager siden så fikk jeg også skikkelig vondt i det området (ikke mensensmerter eller mageknip) og klarte ikke reise meg opp. Nå har smertene i «flankene» begynt å bevege seg litt lenger ut og på en større flate enn før og litt forover mot magen... bør jeg dra til legen? Men hva kan han gjøre liksom, skrive ut voltaren og se om det hjelper? Anonymkode: 726d1...883
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Absolutt noe å dra til legen med ja. Anonymkode: b9044...a1d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Ja, om du fremdeles har smerter går du helt klart til legen. Det kan godt hende det er muskulært, men da skal det jo behandles videre om du fremdeles er så plaget. Henvise til fysioterapi osv. Det kan godt hende det er noe annet også, så kanskje må du henvises til ultralyd, ct e.l. Men når legen gav deg en kur med voltaren og den ikke har hjulpet går du selvfølgelig tilbake når kuren er avsluttet, da må det "annet lut" til... Anonymkode: d25c7...2a6
Anniedoug Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Gå til legen. Evt gå til privat lege. Be om ytterligere undersøkelser. Det er ikke alle symptomer som er like lett å tolke!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Gå til legen og krev svar. Mener han det fortsatt er muskulært, få henvisning til noen slik at de kan hjelpe deg å bli kvitt dette. For er det muskulært, må du finne ut hva som du ikke bør gjøre og hva som hjelper for det. Anonymkode: 1c173...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå