Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Jeg skal lede en større event om et par uker, og kunne tenke meg å fått litt farge.. Vil 3-4 ganger solarium trigge rynker og hudskader? Eller er det mer ved langvarig bruk? Anonymkode: 92250...22f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Som alt annet, så handler det om mengden. Akkurat som at 3 sigaretter ikke dreper deg. Du kan, uten problem, ta litt sol før din event. Jeg går i solarium 3 ganger årlig, og det er alltid uken før jeg reiser på ferie for å få grunnlag 😂 Ta 20 min annenhver dag, uken du skal på event. Så får du litt glød. Kroppen din overlever det uten permanente skader. Anonymkode: fc4cf...232
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Som alt annet, så handler det om mengden. Akkurat som at 3 sigaretter ikke dreper deg. Du kan, uten problem, ta litt sol før din event. Jeg går i solarium 3 ganger årlig, og det er alltid uken før jeg reiser på ferie for å få grunnlag 😂 Ta 20 min annenhver dag, uken du skal på event. Så får du litt glød. Kroppen din overlever det uten permanente skader. Anonymkode: fc4cf...232 Takk for svar 😃 Jeg prøver det! Det er så greit å føle seg litt vel når man skal vise topp energi utad 😊 Anonymkode: 92250...22f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 3 jeg kjenner som har brukt det en del har alle fått hudkreft når de har blitt slutten 30årene Anonymkode: 53acc...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå