Jump to content
PetraBlue

Trenger råd!!

Recommended Posts

PetraBlue

Har vore så rolig i magen i heile dag, har drukke juice og ete sjokolade for å få kjent skikkelige spark. Og magen har til tider vore mjuk når eg har tatt på den, eg er 35+2 i dag.

MEEEEN!! No om natta, då er det fader meg party i magen og den er knallhard 🤷🏻‍♀️ Koffor? Nokon andre som har/ hadde det sånn? Nokon tips for søvn? Er fjerde gang eg er oppe sida eg la meg kl 12 😴 Halsbrannen eg trudde var vekke er komt tilbake og 🙊 Trenger seriøst råd!

Fortsetter under...

Anonym bruker

Jeg ville ringt føden og snakket med de. Både for liten aktivitet og overaktivitet burde sjekkes. 

Det kan være «ingenting», men konsekvensen er så fatal hvis det viser seg at det feks er morkakesvikt. Ring og hør, det koster så lite.

Anonymkode: 01c54...5bb

PetraBlue
På 15.9.2018 den 7.03, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ringt føden og snakket med de. Både for liten aktivitet og overaktivitet burde sjekkes. 

Det kan være «ingenting», men konsekvensen er så fatal hvis det viser seg at det feks er morkakesvikt. Ring og hør, det koster så lite.

Anonymkode: 01c54...5bb

Snakka med jordmor dagen etter. Viser seg at magen har sunke så pass mykje at bevegelsane er heilt annleis. I tillegg har eg fått ein virusinfeksjon, så feberen som eg har hatt har ikkje hjulpet på. Tusen takk for svar 😊 Aktivitetsnivået er tilbake til normalen no heldigvis!