Gå til innhold

Hvilken type bind hadde dere liggende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

klart til jenta deres fikk menstruasjon.  

Selv har jeg ikje hatt mensen på 10 år pga. hormonspiral, og da jeg hadde det måtte jeg bruke både tampong og nattbind pga. store blødninger. 

Er det noe unge jenter foretrekker mer enn noe annet?

Anonymkode: 22a19...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vanlige tynne bind liggende. Da jeg selv startet mensen syntes jeg tamponger var grusomt vont, så jeg tenker et tynt bind er greit å starte med den første dagen, og så kan jeg jo snakke med henne om, hvad som passer for henne og dra på butikken og kjøpe noe annet om hun ønsker å teste ut noe.

Anonymkode: f3e74...c0b

Skrevet

Bind med vinger! Tynne for dagen. Tykkere for natten. Minste tampongene fikk hun til slutt inn ved hjelp av glidemiddel. Nå kan hun bruke vanlige.

Anonymkode: 2efef...7b2

Skrevet

Takk. Var bare i grunn litt usikker på med eller uten vinger 🙂 Jeg hadde oppstart på Sans self sit, og det var ikke akkurat en høydare 😜

Anonymkode: 22a19...3dc

Skrevet

Tynne med vinger er kjekt, gjerne ha en boks små tamponger liggende også, slik at hun kan prøve hvis hun vil. Og herregud, Saba Self sit. Snakk om å gå med ei pute mellom beina :D Grøss...

Anonymkode: b5c09...2ae

Skrevet

Libresse invisible med vinger er best. Gjerne truseinnlegg også, ikke sikkert hun blør mye i begynnelsen. Jeg startet også med Saba self sit, husker jeg følte at jeg gikk med bleie... Fælt!

Anonymkode: 1daf3...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...