Gå til innhold

Å feire bursdag med bhg-venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var dine barn når dere begynte å invitere vennene i bhg i bursdag?

Vi inviterer i bursdag våre venner med like gamle barn som våre og jeg føler på en måte at det ikke "trengs"annen barnebursdag før de selv begynner å ønske det...kanskje 5 år?

Anonymkode: 7ecbd...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her startet de fleste når de ble 4, inviterte da hele avdelingen. 

Anonymkode: c89f4...d5e

Skrevet

Her startet en med det da han ble tre. Resten av gruppa startet da de var fire. Da de var fire var de også blitt gamle nok til å ønske seg bursdagsfeiring.

Anonymkode: dbd4d...30c

Skrevet

Her startet de i første klasse på barneskolen. 

De færreste feiret i barnehagen. 

Anonymkode: e90a4...839

Skrevet

Helt enig i at det ikke trengs før de begynner å ønske det selv. Min gjorde det til 3-årsdagen, for da hadde han allerede vært i flere bursdager til andre i barnehagen.

Men det blir nok litt spesielt, for vi bor på et lite sted der "alle kjenner alle", og en stor andel er tilflyttet og har ikke familie i nærheten, så å ha bare familieselskap er ikke et alternativ. Det er bare én barnehage her, så inviterer man alle vennene sine med barn på samme alder, så risikerer man å be 70% av avdelingen i bhg. Da inviterer man like gjerne hele avdelingen for å ikke ekskludere noen. :)

Anonymkode: 33bc8...590

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle var dine barn når dere begynte å invitere vennene i bhg i bursdag?

Vi inviterer i bursdag våre venner med like gamle barn som våre og jeg føler på en måte at det ikke "trengs"annen barnebursdag før de selv begynner å ønske det...kanskje 5 år?

Anonymkode: 7ecbd...185

2

Skrevet

Tror vi inviterte til 2-årsdagen. Er hyggelig å bruke anledningen til å bli kjent med de andre foreldrene og barna, som podene er sammen med hver dag. 

Anonymkode: 951c3...5be

Skrevet

Når barna var 4 år.

Anonymkode: 6e4ac...0a6

Skrevet

4-års dagen, og det er helt vanlig her.

Anonymkode: bdc88...56e

Skrevet

3 år var han her. 

Anonymkode: e371c...13a

Skrevet

første gang i februar da han fylte 5 her,men han ble invitert fra han var 3 :) men synes det er bedre når de er 5,siden da kan de være alene ,når de bare er 3 må en av foreldrene bli med

Anonymkode: f45f3...a99

Skrevet

Min ble 5 i vår. Spurte om han ville ha bhg på bursdag,men nei. Så vi hadde kun voksenselskap med barn av venner og slekt.

Anonymkode: 746d8...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...