Gå til innhold

Å gå på do er flaut.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis de vasker seg på henda etter dobesøk, bør de jo klare å huske og slå av vannet?! 

Når det er sagt, er det ikke det minste rart. Finnes folk her inne som kun gjør nummer 2 når mannen ikke er hjemme, og som dør i skam om partneren hører en fis. Vi skaper barn som skal føle skam med alt kroppslig som er naturlig som fis, tiss, hår på legger/under armer/på tissen osv. 

Anonymkode: 267f6...cf1

Skrevet

Jeg tror det var hærverk, ellers hadde de skrudd av da de gikk.

Anonymkode: 0672c...e06

Skrevet

De skår ikke sv krans i tilfelle det er flere på do

Anonymkode: 9ed8d...39c

Skrevet

Trist. Glad jeg har en heim hvor det ikke er flaut med tiss, bæsj, promp eller mensen. Vi må ikke skape en verden hvor jenter ikke skal være menneskelige, men menneskelige funksjoner. Føler det henger sammen med insta-verden, hvor alt er kunstig og sminka, og representerer en fasade. Jenter skal være som dukker.

Anonymkode: 23e5a...25d

Skrevet

Sånn hadde sønnen min det lenge,han hadde helt angst for å gå på do på skolen så han prøvde å holde seg hele dagen til vi kom hjem. Det resulterte jo i mange tisseuhell på skolen og flere tisseuhell i bilen. Han sa også det at det var flaut å gå på do faktisk.

Anonymkode: e7944...07e

Skrevet

Vi gjorde det samme på ungdomsskolen. Jeg kan tenke på hva som er så ille med lyden av tissing, men selv i dag, mange år etter ungdomsskolen, prøver jeg å tisse så stille som mulig, siden badet vårt er rett ved kjøkkenet. Trist å si det, men om jeg skal bæsje hjemme mens samboer er hjemme, så setter jeg på en maskin med klær først - så høres bare vaskemaskinen. Rart, ja, men jeg føler det er noe jeg har blitt opplært til, av venninner. 

Da jeg gikk på skolen drakk jeg aldri noe til lunsj og sånn, for jeg hatet å gå på do på skolen. Vet ikke hvordan jeg klarte det, for nå må jeg tisse annenhver time, men sånn var det nå. Går ikke på do på kjøpesentre og slikt, så jeg drikker ikke kaffe på kafé heller. 

Jeg er forresten også hun som ikke går i badehallen, fordi jeg ikke vil kle av meg foran andre i dusjen. 

Anonymkode: 27f21...ead

Skrevet

Det er bare trist. 

Men mener å huske en tråd her inne der flere mente det var helt uhørt å bæsje hos andre. Slikt burde gjøres hjemme i egen do. Så ikke bare unge jenter som har rare meninger om dovaner.

Anonymkode: 26d58...7a5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi gjorde det samme på ungdomsskolen. Jeg kan tenke på hva som er så ille med lyden av tissing, men selv i dag, mange år etter ungdomsskolen, prøver jeg å tisse så stille som mulig, siden badet vårt er rett ved kjøkkenet. Trist å si det, men om jeg skal bæsje hjemme mens samboer er hjemme, så setter jeg på en maskin med klær først - så høres bare vaskemaskinen. Rart, ja, men jeg føler det er noe jeg har blitt opplært til, av venninner. 

Da jeg gikk på skolen drakk jeg aldri noe til lunsj og sånn, for jeg hatet å gå på do på skolen. Vet ikke hvordan jeg klarte det, for nå må jeg tisse annenhver time, men sånn var det nå. Går ikke på do på kjøpesentre og slikt, så jeg drikker ikke kaffe på kafé heller. 

Jeg er forresten også hun som ikke går i badehallen, fordi jeg ikke vil kle av meg foran andre i dusjen. 

Anonymkode: 27f21...ead

Ohh lord🙄😂

Anonymkode: 9d9b0...bb7

Skrevet

Men lyden av tissing dempes jo bare for den som tisser. Det høres like godt for dem utenfor selv om vannet renner eller vaskemaskin står på.

Anonymkode: 1708a...4ed

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men lyden av tissing dempes jo bare for den som tisser. Det høres like godt for dem utenfor selv om vannet renner eller vaskemaskin står på.

Anonymkode: 1708a...4ed

Dette!

Anonymkode: 5ad85...534

Skrevet

Hvis man setter springen på fullt skjønner jo alle at du skal på do. Det må da være bedre å gå diskré inn og sette seg. Durer du inn på do og setter vannet på full guffe, skaper du jo masse blest om deg selv. I alle fall om du er på kjøpesenter 🤨

Anonymkode: e5710...a0e

Skrevet

Men sex med mange forskjellige uten beskyttelse er helt OK

Anonymkode: 82f63...e2c

Skrevet

Helt idiotisk. Men det er jo bare å installere sensorvask da så er problemet løst. 

Hvis lyden av rennende tiss gjør ungen flau så har man sviktet som forelder og må i tillegg ha rimelig skrøpelig psyke. 

Anonymkode: 88a46...18b

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du helt blåst?

Anonymkode: 9434e...465

Skrevet

Jeg er helt enig med jentene. Hater doer som bare har spanskvegger og forstår ikke hvorfor de ikke bygger ordentlige doer med vask på hver do. 

Anonymkode: bae52...636

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det var hærverk, ellers hadde de skrudd av da de gikk.

Anonymkode: 0672c...e06

Det står vel i artikkelen, de skrur ikke av i tilfelle de som er på andre avlukker skal tisse...

Anonymkode: bdceb...c2e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med jentene. Hater doer som bare har spanskvegger og forstår ikke hvorfor de ikke bygger ordentlige doer med vask på hver do. 

Fordi det er dyrt, plasskrevende og man da må stå lengre i kø fordi man også må vaske hendene der inne. Mye skrøpelige og skjøre  persilleblader i verden.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er dyrt, plasskrevende og man da må stå lengre i kø fordi man også må vaske hendene der inne. Mye skrøpelige og skjøre  persilleblader i verden.

Du må dra fram hersketeknikkene dine for å klare å argumentere? Patetisk. 

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

God dag, mann. Økseskaft😂

Skrevet

Alle tisser, bæsjer og promper. Helt normalt. 

Jeg har en mage som ikke fungerer bestandig, og når jeg må så må jeg. Selv om mannen står i dusjen så går jeg på do. 

Promper gjør vi begge to....

Anonymkode: 0d2bc...9e2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må dra fram hersketeknikkene dine for å klare å argumentere? Patetisk. 

Ja, kan du ikke klare å gå på do fordi en fremmed kan høre at du tisser er det persilleblad. Og patetisk.

Skrevet

Flaut å tisse på offentlig do, men ha sex på TV i beste sendetid er liksom helt greit?? Forstår ikke logikken...

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
15 minutter siden, Me and my monkey skrev:

Flaut å tisse på offentlig do, men ha sex på TV i beste sendetid er liksom helt greit?? Forstår ikke logikken...

Det er jo ikke de samme menneskene. Men ja, det er latterlig stor forskjell på forskjellige folks behov for privatliv😂

Skrevet

Dette var et problem i Japan for noen år tilbake også. Det ble løst med at lyden av sildrende vann ble spilt av over høyttaleranlegg på toalettene 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...