Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Noen som har erfaring med dette regntøyet fra Didriksons? https://www.xxl.no/didriksons-tigris-set-regnsett-junior-rosa/p/1131351_1_style Tenkte å bruke det til meg selv ettersom jeg er så liten at jeg går rett inn i barnestørrelser Didriksons skal jo være ett godt merket men jakken er så tynn at jeg synes det er rart om den tåler så mye vann. Anonymkode: 00ccf...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå