Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Noen som jobber i barnehage her som har regntøy til seg selv til maks 700 kr? Hvilke er dere eventuelt fornøyd med? Jeg har ett billig ett som jeg kjøpte for 200 kr men når det regner så ekstremt mye som nå (bor i Bergen) så var jeg gjennomvåt etter bare en halvtime. Så trenger ett nytt regntøy men har dessverre dårlig råd etter å ha gått lenge arbeidsledig,så regntøy til 1000 kr er ikke nødvendig å nevne. Anonymkode: 6b4a5...ed7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Får du ikke regntøy i barnehagen? Eller iallfall pengene tilbake? Jeg bruker Stormberg-regntøy. Var gode i begynnelsen, men blir litt våt på dagene med mye styrtregn. Merker det ikke før jeg kler av meg da, har flere lag med ull under Anonymkode: 873bb...4da
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får du ikke regntøy i barnehagen? Eller iallfall pengene tilbake? Jeg bruker Stormberg-regntøy. Var gode i begynnelsen, men blir litt våt på dagene med mye styrtregn. Merker det ikke før jeg kler av meg da, har flere lag med ull under Anonymkode: 873bb...4da Jeg er bare ansatt der i arbeidstrening i tre månender mens jeg venter på lærlingplass så nei de vil ikke betale noe regntøy for meg.Men vet om to andre ansatte som kjøpte regntøy denne måneden også å de fikk heller ikke pengene igjen. De har regntøy i barnehagen som jeg kan bruke men den minste er str medium,å det regntøyet jeg bruker til vanlig er i 10 år så hadde druknet i ett regntøy som er str M. Her i Bergen er det jo styrtregn hver dag nå er derfor jeg må finne ett regntøy som tåler mye vann men som ikke er så dyrt. Om det er mulig da Anonymkode: 6b4a5...ed7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er bare ansatt der i arbeidstrening i tre månender mens jeg venter på lærlingplass så nei de vil ikke betale noe regntøy for meg.Men vet om to andre ansatte som kjøpte regntøy denne måneden også å de fikk heller ikke pengene igjen. De har regntøy i barnehagen som jeg kan bruke men den minste er str medium,å det regntøyet jeg bruker til vanlig er i 10 år så hadde druknet i ett regntøy som er str M. Her i Bergen er det jo styrtregn hver dag nå er derfor jeg må finne ett regntøy som tåler mye vann men som ikke er så dyrt. Om det er mulig da Anonymkode: 6b4a5...ed7 Jeg har 2 sett regntøy, et lett pustende som passer bra når det regner normalt. Og et sånt mer typisk gummiert oljehyre for de dagene som det virkelig øser ned. Så hvis det øser ned hele tiden omtrent og dere er mye ute, ville jeg nok valgt et gummiert et, var jeg deg. Anonymkode: 83451...a6e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Får du ikke regntøy i barnehagen? Eller iallfall pengene tilbake? Jeg bruker Stormberg-regntøy. Var gode i begynnelsen, men blir litt våt på dagene med mye styrtregn. Merker det ikke før jeg kler av meg da, har flere lag med ull under Anonymkode: 873bb...4da Jeg jobber i barnehage, og nei, vi får ikke regntøy eller støvler, eller vanntette sko av jobben.Ikke vinterdress eller votter, luer heller. Det vi får er 500,- annenhver år til å dekke utstyr. Sko er vissnok ikke dekket i den ordningen Anonymkode: 4e19f...4ea
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Vinterdress har jeg heldigvis fra før av Endte opp med å bestille ett Didrikson regnsett til 500 kr,på vannsøyle står det 10.000 mm så den skal jo tåle litt regn Anonymkode: 6b4a5...ed7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 Ser du har fått tak i, ellers er det eit godt tips å handle på sport outlett. Det er ein bra butikk med mykje avslag og billige gode regnkle Anonymkode: 8464c...efe
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser du har fått tak i, ellers er det eit godt tips å handle på sport outlett. Det er ein bra butikk med mykje avslag og billige gode regnkle Anonymkode: 8464c...efe Takk for tipset har de klær til barn også? Sønnen min kunne også trengt regntøy. Anonymkode: 6b4a5...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå