Gå til innhold

Korte menn er ikke MENN☄️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som ikke klarer å se på lave menn som menn? Jeg liker veldig maskuline menn, for meg mister menn under 180cm mye av det maskuline. Jeg har i bunn og grunn aldri falt for korte menn, flere?

Anonymkode: 7974a...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flere enn meg som ikke klarer å se på lave menn som menn? Jeg liker veldig maskuline menn, for meg mister menn under 180cm mye av det maskuline. Jeg har i bunn og grunn aldri falt for korte menn, flere?

Anonymkode: 7974a...864

Dumme damer er ikke damer! Flere enn meg som ikke klarer å se dumme damer som damer? Jeg liker kloke damer som klarer å tenke lengre enn sin egen nese. For meg ødelegger slike idiotkjerringer for oss andre damer. Jeg har i grunn aldri hatt dumme damer som venner, flere?

Anonymkode: 11408...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dumme damer er ikke damer! Flere enn meg som ikke klarer å se dumme damer som damer? Jeg liker kloke damer som klarer å tenke lengre enn sin egen nese. For meg ødelegger slike idiotkjerringer for oss andre damer. Jeg har i grunn aldri hatt dumme damer som venner, flere?

Anonymkode: 11408...c8c

Signerer denne! 

Anonymkode: ad0d1...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten le litt. Maskulinitet har vel ingenting med høyde å gjøre.

Jeg har en maskulin kjekk mann, muskuløs og sterk. Jeg tenkte overhodet ikke på høyden hans når vi ble sammen. Det er mye som veier opp for hans høyde på 162 cm.

Anonymkode: 573dc...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:
  21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dumme damer er ikke damer! Flere enn meg som ikke klarer å se dumme damer som damer? Jeg liker kloke damer som klarer å tenke lengre enn sin egen nese. For meg ødelegger slike idiotkjerringer

 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Signerer denne! 

Anonymkode: ad0d1...d17

Signerer 👍

Anonymkode: af6c2...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mor til en på 164 som hver dag kjenner på at han er lav og gjerne skulle vært høyere så satser jeg på at han finner noen som er mer tolerant enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dumme damer er ikke damer! Flere enn meg som ikke klarer å se dumme damer som damer? Jeg liker kloke damer som klarer å tenke lengre enn sin egen nese. For meg ødelegger slike idiotkjerringer for oss andre damer. Jeg har i grunn aldri hatt dumme damer som venner, flere?

Anonymkode: 11408...c8c

Akkurat😊 Kunne ikke sagt det bedre. Idiotkjerringer er jævlig irriterende.

Anonymkode: 6914a...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du til vane for å plassere alle du møter i katagorier du ville ligget med eller ikke? Kjenner en haug av menn jeg overhodet ikke er seksuelt tiltrukket av, dette handler om meg, ikke dem. De er jo like mye menn selv om jeg ikke vil ligge med dem. 

Anonymkode: 6780d...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dumme damer er ikke damer! Flere enn meg som ikke klarer å se dumme damer som damer? Jeg liker kloke damer som klarer å tenke lengre enn sin egen nese. For meg ødelegger slike idiotkjerringer for oss andre damer. Jeg har i grunn aldri hatt dumme damer som venner, flere?

Anonymkode: 11408...c8c

Haha. 😂😂😂

Det er jo bra at disse dumme damene finnes, da blir det flere korte menn på oss som liker det. 😊

Anonymkode: 06cc6...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det ikke er sosialt akseptert å si det, for jeg kjenner mange andre med samme syn som meg. Korte menn er ikke kvinner, men de er mindre attraktive. Litt mer gutter, ikke attraktive, maskuline menn. 

Anonymkode: 7974a...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, femi faktisk ;)

Helt greit at du ikke tenner på menn som er under 180, men de kan være veldig mandige altså.

Min mann er 169, og veldig langt fra femi. Han er veldig mann....

Anonymkode: 5721f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke lave menn er attraktivt.. men det er min personlige preferanse. Jeg var sammen med en på ca 170 en gang, og nei. Jeg liker at mannen er høy, sånn at jeg kan føle at han beskytter meg på en måte, hehe. Han bør helst være så høy at jeg kan hvile hodet inntil brystkassen hans når jeg står inntil han😍

Men menn som er lavere, er jo like mye menn, det er bare at jeg ikke faller for de😉

(og nå får jeg vel hylekor fra likestillingsmafiaen - Ta det helt med ro, jeg har mastergrad, har en sjefsstilling og klarer meg helt fint uten å bli forsørget av en mann).

Anonymkode: f7dac...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, femi faktisk ;)

Helt greit at du ikke tenner på menn som er under 180, men de kan være veldig mandige altså.

Min mann er 169, og veldig langt fra femi. Han er veldig mann....

Anonymkode: 5721f...bbc

Han er femi om han er 169. Pappaen min er 173 og han er BITTEliten :p

Anonymkode: 8a411...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes heller ikke lave menn er attraktivt.. men det er min personlige preferanse. Jeg var sammen med en på ca 170 en gang, og nei. Jeg liker at mannen er høy, sånn at jeg kan føle at han beskytter meg på en måte, hehe. Han bør helst være så høy at jeg kan hvile hodet inntil brystkassen hans når jeg står inntil han😍

Men menn som er lavere, er jo like mye menn, det er bare at jeg ikke faller for de😉

(og nå får jeg vel hylekor fra likestillingsmafiaen - Ta det helt med ro, jeg har mastergrad, har en sjefsstilling og klarer meg helt fint uten å bli forsørget av en mann).

Anonymkode: f7dac...5cf

Vi har vel alle mastergrad og sjefsstilling? 

Anonymkode: 8a411...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vel alle mastergrad og sjefsstilling? 

Anonymkode: 8a411...784

Ja. Det er bare noen av oss som har veldig behov for å fremheve det. Og "likestillingsmafiaen" er vel påskudd greit som noe...

Anonymkode: 69379...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...